Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا پایان سال ۲۰۲۰ حدود ۴۳ درصد کارکنان آمریکایی درگیر مشاغل اقتصاد دیجیتالی خواهند بود.

ایران آنلاین /در سال‌های اخیر کسب و کارهای اینترنتی گسترش چشمگیری داشته‌اند و در حال حاضر ۵۷ میلیون آمریکایی در این کسب‌وکارها شاغلند و ثروتی معادل ۱.۴ تریلیون دلار به اقتصاد آمریکا می‌افزایند.

در یک رده‌بندی، معیارهایی مختلفی نظیر سهم اقتصاد دیجیتالی از کل تولیدات ناخالص داخلی، میزان نرخ رشد اقتصاد دیجیتالی و سهم آن‌ها از اشتغال‌زایی در شهرهای مختلف آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ۱۰ شهر برتر آمریکا برای کسب و کار دیجیتالی عبارت‌اند از:

۱-سان فرانسیسکو: با وجود هزینه‌های بالای زندگی، میزان درآمد در این شهر بالاست و سرانه کارکنان بخش اقتصاد دیجیتالی این شهر ۹۲۷۲ دلار است.

۲-آتلانتا: در سال ۲۰۱۷ اقتصاد دیجیتالی در این شهر ۴.۷ میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی افزود.

۳- لس آنجلس: بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، کسب و کارهای دیجتالی در این شهر ۷۹ درصد رشد داشته‌اند و این بخش پس از حمل و نقل، بیشترین رشد را تجربه کرده است.

۴-بوستون:  متوسط درآمد سرانه کارکنان بخش اقتصاد دیجیتالی در این شهر ۷۸۸۲ دلار است و نرخ رشد اقتصاد دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ در این شهر ۵۹ درصد بوده است.

۵-واشنگتن: این شهر دومین درآمد بالا را در بین شهرهای مختلف آمریکا برای شاغلان این بخش فراهم می‌کند، با این حال به دلیل هزینه زندگی بالا، پنجمین شهر مناسب فهرست است.

۶- دالاس: دومین هزینه‌های پایین زندگی را در بین شهرهای موجود در این فهرست دارد و سرانه درآمدی آن ۴۶۹۸ دلار است.

۷- سن خوزه:  یکی از بالاترین نرخ‌های رشد اقتصاد دیجیتالی در آمریکا متعلق به این شهر است. تنها در سال گذشته نرخ رشد اقتصاد دیجیتالی این شهر به ۹۱ درصد رسید.

۸- سن دیگو: این شهر یکی از پایین‌ترین سرانه‌های درآمدی اشتغال دیجیتالی در این فهرست را دارد اما به لطف هزینه‌های پایین زندگی توانسته است در بین ۱۰ شهر برتر جای گیرد.

۹- میامی: بیشترین سرانه درآمدی اقتصاد دیجیتالی با ۱۶۴۰۲ دلار متعلق به این شهر است.

۱۰- فونیکس: این شهر مناسب‌ترین قیمت مسکن و هزینه زندگی را در بین شهرهای فهرست دارد و اقتصاد دیجیتالی در سال گذشته در این شهر ۴۶ درصد رشد داشته است. 

/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود، امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

مصطفی صالحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

وی افزود: طی سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشته‌اند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

وی بیان کرد: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده در سال جاری با تمرکز بر بکارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفتگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • دلار ریخت، طلا جهش کرد/ ورق در بازار طلا و ارز برگشت؟
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟