Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر قم گفت: در شرایط سخت فعلی اتمام و تکمیل پروژه‌های شهری اقدامی سخت و دشوار است اما امیدمی‌رود بلوار آیت‌الله بروجردی در دهه کرامت مورد بهره‌برداری قرار گیرد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: برخی موارد شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در شهر قم در کمیسیون برنامه‌وبودجه موردبازنگری و اصلاح قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح‌های به بهره‌برداری رسیده شهرداری قم در دهه کرامت اظهار داشت: این اقدام شهرداری در بهره‌برداری رساندن پروژه‌های شهری در دهه کرامت اقدامی قابل‌تحسین است، امیدمی‌رود با بهبود وضعیت اقتصادی جامعه شهرداری نیز بتواند طرح‌های خود را در زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده به بهره‌برداری برساند.

رئیس شورای شهر قم مشکلات اقتصادی و کاهش درآمدهای شهرداری را مورد توجه قرار داد و گفت: شرایط شهرداری قم در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار ندارد، مشکلات اقتصادی موجود وضعیت سختی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است.

جلالی با تأکید بر ضرورت بهره‌برداری از بلوار آیت‌الله بروجردی در روزهای آینده عنوان کرد: در شرایط سخت فعلی اتمام و تکمیل پروژه‌های شهری اقدامی سخت و دشوار است اما امیدمی رود بلوار آیت‌الله بروجردی در دهه کرامت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به طولانی شدن مسیر افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی ادامه داد: بلوار آیت‌الله بروجردی ازجمله پروژه‌های شهری بوده که مردم مدت طولانی بوده که منتظر افتتاح آن هستند.

رئیس شورای شهر قم با تبرئه شهرداری در تأخیر افتتاح بلوار آیت‌الله بروجردی بیان کرد: علت تأخیر در تکمیل و بهره‌برداری از بلوار آیت‌الله بروجردی شهرداری نبوده بلکه برخی مشکلات جانبی سبب شده تا این پروژه در زمان‌بندی مشخص راه‌اندازی نشود.

جلالی با اشاره به برخی ویژگی‌های طرح تفصیلی شهر قم ابراز کرد: برخی از مکان‌هایی که درگذشته استفاده صنعتی داشته‌اند در طرح تفصیلی شهر جاذبه‌های تجاری پیداکرده‌اند که باید جواز کار آن‌ها به‌صورت شفاف بررسی و ابلاغ شود.

وی با بیان اخذ مجوز اعمال ضریب تعدیل در فرمول محاسبه تعرفه و عوارض قطع اشجار تصریح کرد: میزان خسارت را تعرفه مشخص می‌کند و اگر مشمول بیمه شود بیمه خسارت‌های ایجادشده را متحمل می‌شود اما باید لایحه‌ای برای رعایت سقف بیمه در نظر گرفته شود.

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر موارد تکمیلی شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری ادامه داد: لایحه شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در هفته‌های قبل تصویب‌شده اما برخی اشکالات در این شیوه‌نامه وجود داشته که در لوایح بعدی اصلاح‌شده است.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود

شهردار یزد با بیان این که در اجرای پروژه هدایت آب های سطحی، ادعای انتقال روان آب‌ها به قنوات متروکه بی پایه و اساس است، گفت: سه مقصد نهایی و خروجی برای این کانال‌ها طراحی شده و به هیچ وجه در اجرای این طرح، آب‌های جمع آوری شده به درون قنوات هدایت نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه کانال‌ها و تأسیسات دفع آب‌های سطحی ایجاد شده توسط شهرداری بر اساس بررسی‌های کارشناسی ایجاد شده است، اظهار کرد: این کانال‌ها، روان آب‌های شهر یزد را به سه مقصد مسیل مرکزی شهر، محدوده آبخوان سیل بند شاهدیه واقع در جنوب شهر شاهدیه و آبخوان مجاور بوستان محیطی کویر واقع در بلوار نصر هدایت می‌کنند.

وی افزود: اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در سال جاری متوقف نشده و این طرح در بلوار جمهوری اسلامی، بلوار نصر و بلوار آزادگان در دستور کار شهرداری بوده و در حال اجرا است.

شهردار یزد با تأکید مجدد بر اینکه در اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی، روان آب‌ها به هیچ عنوان به قنوات متروکه هدایت نمی‌شود، اعلام کرد: تمام تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد در اجرای این پروژه، پیشگیری از مسدود شدن مسیرهای اصلی شهر، احیای مسیل مرکزی و هدایت آب‌های باران به سفره‌های زیرزمینی به صورت امن است تا فضایی شاداب برای شهروندان به دور از مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی به وجود آید.

کد خبر 750931

دیگر خبرها

  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • روان آب‌ها به درون قنوات هدایت نمی‌شوند
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مأموریت‌گرا شدن دانشگاه‌ها از رسالت‌های اصلی استادان دانشگاه است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش