Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان نباید دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشند گفت: باید جهادی مشکلات صنعت‌گران را حل کرد و نباید صنعتگر ما وقت خود را در ادارات و برای دریافت مجوزهای مختلف و یا حل برخی معضلات سپری کند. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، محمدحسین مقیمی عصر امروز در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شهرستان قرچک اظهار داشت:  زمانی می‌توان فریاد حمایت از کالای ایرانی سر داد که صنعتگر ما وقت خود را در ادارات و برای دریافت مجوزهای مختلف و یا حل برخی معضلات سپری نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به حساس بودن شرایط کنونی اقتصاد کشور تصریح کرد: این شرایط به دلیل زیاده‌خواهی‌ها و خوی استکباری آمریکا است، اما تجربه دوران دفاع مقدس نشان داده است که اگر از مواضع اصولی خود عقب‌نشینی کنیم قطعأ شاهد خدشه‌دار شدن استقلال کشور خواهیم بود و در این شرایط که با جنگ اقتصادی مواجهیم باید همه از کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم.

استاندار تهران سپس افزود: اینکه آمریکا به جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران روی آورده است، نشان از ضعف و استیصال ‌سردمداران آمریکا است.

مقیمی ادامه داد: اگر سیاستمداران آمریکایی روحیه ملت ایران را به خوبی می‌شناختند، می‌دانستند‌ که با این ملت نمی‌توان از راه زور و فشار به موفقیت رسید، امروز مقاومت تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی کشور است و در این مقاومت بی‌شک ملت ایران پیروز و سربلند خواهد بود.

وی بیان کرد: باید جهادی عمل کرده و مشکلات صنعت‌گران را حل کنیم، امروز باید طوری عمل کنیم که یک صنعتگر و تولیدکننده دغدغه‌ای جز پرداختن به امر تولید نداشته باشد، امروز چاره‌ای جز افزایش بهره‌وری مصرف انرژی به ویژه در بخش کشاورزی نداریم و احداث گلخانه در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری به افزایش بازدهی محصول نیز کمک می‌کند و راندمان مصرف آب را نیز افزایش می‌دهد.

استاندار تهران با بیان اینکه دولت با تمام وجود سعی در رفع موانع تولید دارد افزود: مشکلاتی در مسیر صنعتگران وجود دارد که می‌توان با مدیریت و حذف نامه‌نگاری‌ها از این مشکلات گذر کرد، که صنعتگران به جای نامه‌نگاری‌های بیجا وقت خود را در کارخانه بگذرند و به تولید کشور کمک کنند.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!