Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره پرتغالی در مراسم معارفه خودش به عنوان بازیکن جدید یوونتوس ایتالیا شرکت کرد. 

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه یوونتوس، در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید این تیم شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو در این نشست گفت از دو هفته دیگر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و قصد دارد نخستین بازی خودش برای یووه را در سری آ انجام دهد. 

رونالدو به نقل از اسکای ایتالیا در این نشست به خبرنگاران گفت:

یوونتوس یکی از بهترین باشگاه های دنیا است. به تصمیم خودم خیلی فکر کردم اما در نهایت انتخاب یووه کار سختی نبود. خیلی دوستانم مرا تشویق به انتخاب یووه کردند. یوونتوس بهترین باشگاه ایتالیا است. من هنوز جوان هستم و چالش را دوست دارم. حضور در ایتالیا و یووه هم چالش جدید من است. 

بابت ترک رئال مادرید غمگین نیستم. دوران درخشانی در مادرید داشتم و از صمیم قلبم از همه هواداران رئال تشکر می کنم اما حالا باید روی چالش جدیدم تمرکز کنم. مثل همیشه تلاش می کنم تا نشان دهم بازیکن بزرگی هستم. بازیکنان همسن من به چین می روند. پیوستن به باشگاهی چون یووه در ۳۳ سالگی اتفاق بزرگی است و باید از یووه بابت اینکه برای جذب من تلاش زیادی کرد تشکر کنم. 

می دانم بازی در ایتالیا آسان نیست اما این تجربه جدیدی برای من خواهد بود. چالش های قبلی من هم آسان نبودند. همه باشگاه ها دوست دارند فاتح لیگ قهرمانان شوند و یووه هم این جام را می خواهد. البته بردن ان جام آسان نیست. ما نه تنها برای لیگ قهرمانان بلکه برای بردن دیگر جام ها خواهیم جنگید. 

واقعا قدردان هواداران یووه هستم. امیدوارم بتوانم پاسخ محبت های آن ها را بدهم. می خواهم با یووه به موفقیت های بزرگی دست یابم. برای تعطیلات به تورین نیامده ام. خیلی خوشحالم که یووه برای جذب من علاقه نشان داد. امیدوارم که بتوانم به این باشگاه کمک کنم. احساس خوبی دارم و از انگیزه زیادی برخوردار هستم. برای شروع کارم در یووه هیجان زده هستم. 

به بردن توپ طلا فکر نمی کنم. شاید اگر همه چیز خوب پیش برود، امسال هم این جایزه را ببرم. بردن این جایزه سخت است و باید دید چه پیش می آید. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی یوونتوس سری آ نقل و انتقالات خارجی ویژه کریستیانو رونالدو جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر

رئال مادرید در مجموع در جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا با 17 حضور در فینال‌ها رکورددار است.

طرفداری | رئال مادرید در فرمت لیگ قهرمانان اروپا بیشترین حضور را در فینال این تورنمنت معتبر تجربه کرده است.

سایت ترانسفرمارکت به بهانه صعود دورتموند به لیگ قهرمانان اروپا و به استناد به داده‌های یوفا، اقدام به معرفی 10 تیم با بیشترین حضور در فینال این مسابقات کرده است که مطابق انتظار، پادشاه لیگ قهرمانان با 8 حضور در فینال این رقابت‌ها در صدر قرار گرفته است. پس از رئال مادرید، تیم‌های میلان، بایرن مونیخ و یوونتوس با 6 حضور در فینال در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. حضور یوونتوس با 6 فینال و آمار بد این تیم ایتالیایی در فینال‌ها از نکات جالب‌توجه این فهرست است.

دورتموند هم با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن، سومین فینال خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند و دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید هم می‌توانند با صعود به فینال آمار خود را ارتقاء بخشند به خصوص بایرن مونیخ که می‌تواند با 7 فینال به تنهایی در جایگاه دوم و پشت سر رئال مادرید قرار گیرد.

گل قهرمانی وینیسیوس جونیور به لیورپول در فینال 2022 تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 8 میلان: 6 بایرن مونیخ: 6 یوونتوس: 6 بارسلونا: 5 لیورپول: 5 منچستریونایتد: 4 دورتموند: 3 چلسی: 3 منچسترسیتی: 2 10 تیم با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال جام باشگاه‌های اروپا / لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید: 17 میلان: 11 بایرن مونیخ: 11 لیورپول: 10 یوونتوس: 9 بارسلونا: 8 بنفیکا: 7 آژاکس: 6 اینتر: 6

 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن رئال مادرید، چشم انتظار ششمین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • مولر: داوری‌ها در مادرید اغلب اینگونه است!
  • تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر
  • پاداش هنگفت بازیکنان رئال با قهرمانی چمپیونزلیگ
  • رئال و بایرن در پی رستگاری در «برنابئو»/ چه کسی به زنبورها می‌رسد
  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم