Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@04:51:14 GMT

با موافقت پرسپولیس؛ سوپرجام لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۸۴۷

با موافقت پرسپولیس؛ سوپرجام لغو شد

به گزارش تابناک ورزشی، با پیشنهاد گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر برگزاری سوپرجام بعد از رفع محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن در نیم فصل سرانجام برگزاری سوپرجام لغو شد و این بازی به تعویف افتاد.

استقلال حاضر به بازی در قبل از شروع لیگ نبود و حالا باشگاه پرسپولیس پذیرفته دربی سوپرجام به شرطی لغو شود که در نیم فصل یا بعد از آن برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرطی که استقلال هم دقیقا موافق آن است و می گوید به نفع دو تیم است که قبل از مصاف های حساس در لیگ فهرمانان  توان دو تیم صرف جدال با یکدیگر نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد

به گزارش همشهری آنلاین، با اعلام سازمان لیگ بر اساس قانونی که از ابتدای فصل به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود از این پس تفاضل گل در شرایط مساوی تعیین کننده تیم برتر خواهد بود، در حالی که پیش از این در شرایط مساوی اولین ملاک برای برتری تیم‌ها نتایج بازی‌های رودررو بود.

استقلال تا به این جای کار که ۲۳ هفته از بازی‌ها سپری شده ۳۱ گل زده و ۱۲ گل خورده اما پرسپولیس ۳۰ گل زده و ۱۳ گل دریافت کرده است. این بدین معنی است که استقلال دو گل از رقیب دیرینه خود پیش است.

با توجه به اعلام صریح سازمان لیگ مبنی بر تغییر قوانین قابل پیش بینی است در هفته‌های پیش رو استقلال و پرسپولیس برای زدن گل بیشتر تلاش کنند، به خصوص که اکنون فاصله امتیازی دو تیم یک امتیاز است و هر لحظه ممکن است امتیازات دو تیم برابر شود.

در هفته‌های اخیر پرسپولیس هم همانند استقلال به بردهای اقتصادی روی آورده بود اما از این پس برای دو تیم جدا از کسب سه امتیاز زدن گل‌های بیشتر هم مهم می‌شود.

کد خبر 845161 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • صدر را بگیر
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • روزی که علیمنصور دوباره جام را از پرسپولیس گرفت!
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید