Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - وزير اطلاعات گفت: با هدايت هاي رهبر معظم انقلاب نيروهاي مدافع حرم گام به گام کار را پيش بردند و اکنون جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار گرفته و سنگر به سنگر دشمن را به عقب رانده و شکست را بر آنان تحميل کردند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام دکتر سيد محمود علوي عصر دوشنبه در ديدار با خانواده شهيد مدافع حرم خيرالله صمدي در زنجان افزود: اکنون دشمن تمام توانش را بکار گرفته نه براي اينکه خاک ما را تهديد کند بلکه دشمن نسبت به تاثيرگذاري جمهوري اسلامي در منطقه حساسيت به خرج مي دهد و از همين رو محور مقاومت و ارزش هاي ما را تهديد مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزير اطلاعات خاطرنشان کرد: در چنين شرايطي فهم و درک بالايي مي خواهد که فردي در مقابل اين نوع تهديد سينه سپر کند تا دشمن نتواند به اهدافش برسد.
وي تصريح کرد: همه شهدا ارزشمند هستند ولي برخي همچون شهداي مدافع حرم ارزش خاص خود را دارند.
ادامه داد: شهيد مدافع حرم از يک چهار ديواري جغرافيايي عبور کرده و به مرز ارزش ها رسيده است و جان خود را فداي آن مي کند.
به گزارش ايرنا، شهيد والامقام خيرالله صمدي 24 آبان سال گذشته در منطقه بوکمال سوريه و در دفاع از حريم اهل بيت (ع) و در مبارزه با نيروهاي تکفيري و داعشي به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
شهيد خيرالله صمدي سومين شهيد مدافع حرم استان زنجان است.
شهيد مرادخاني 46 ساله از تخريبچي هاي خبره تيپ 36 انصارالمهدي (عج) زنجان و شهيد بهرامي 47 ساله از نيروهاي سپاه شهرستان خرمدره نيز که در قالب نيروهاي مستشاري در سوريه حضور داشتند، اسفند سال 94 در نبرد با نيروهاي تکفيري در سوريه به شهادت رسيدند.
وزير اطلاعات در سفر امروز خود به استان زنجان ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهداي گمنام اين استان با نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان ديدار کرد.
7312/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در پیامی به به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس شورای عالی امنیت ملی نوشت: همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جنابعالی به عنوان رئیس این شورا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله ور ساختند.

وزیر دفاع افزود: بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیروهای مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امدادهای الهی به نمایش گذارد و بفرموده جنابعالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

سرتیپ آشتیانی ادامه داد: برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم کرده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • عملیات وعده صادق مظهر اقتدار سپاه و جبهه مقاومت بود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق