Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@08:16:22 GMT

کولاکوویچ سه‌شنبه به تهران می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۹۵۶

به گزارش وانانیوز، 

تمرین تیم ملی والیبال ایران برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا از روز 26 تیرماه آغاز خواهد شد. اردوی آماده سازی تیم ایران با حضور 15 بازیکن از روز سه شنبه تشکیل می شود و 3 بازیکن از تیم جوانان نیز با پایان مسابقات بحرین به تمرینات اضافه می شوند تا بازیکنان با شروع دور جدید تمرینات برای بازی های آسیایی و سپس مسابقات جهانی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگو کولاکوویچ سرمربی تیم ایران برای حضور در تمرینات، صبح روز سه شنبه وارد تهران می شود تا تمرینات تیم ملی را زیر نظر بگیرد.

اولین تمرین تیم ایران روز سه شنبه ساعت 17 در محل فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و تیم ملی با پایان تمرینات در تهران راهی جاکارتا خواهند شد.

سعید معروف، محمد طاهری وادی، فرهاد سال افزون، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور،فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، میثم صالحی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری اعضای تیم ملی والیبال ایران در شروع تمرینات خواهند بود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا ، مرحله اول تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ۱۵ فروردین با هدایت پیمان اکبری زیر نظر موتا پائز و دستیاران برزیلی‌اش در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور ۱۸ بازیکن در حال برگزاری است.

بر این اساس بازیکنان در این مرحله از اردو که بیشتر به حضور استعداد‌های درخشان و جوانان اختصاص دارد در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار می‌کنند که ویدئوی تمرینات آنها به همراه آنالیز دقیق تمرین در لحظه توسط تیم آنالیز برای پائز و لئوناردو سرمربی و مربی تیم ملی ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان یوسف کاظمی و علی زارع از امروز از اردو خارج شدند و پوریا حسین خانزاده و امیرحسین توخته که قرار بود از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه شوند، پس از استراحتی کوتاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همچنین رضا رضایی نیز هفته گذشته به جمع اردو نشینان اضافه شد.

این مرحله تمرینات تیم ملی والیبال ایران تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس تمرینات با حضور موتا پائز و بازیکنان سرشناس دیگر وارد مرحله جدید و جدی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت ۳۹بازیکن به تیم‌ملی والیبال بدون سرمربی!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال ایران دعوت شدند
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • رسمی: لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • دعوت ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/تمرینات اختصاصی در آزادی
  • دو تعویض سرمربی تیم ملی والیبال در تهران
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند