Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش هر روزه تنش میان رژیم صهیونیستی و مقاومت غزه و حملات هوایی ارتش صهیونیستی و در مقابل پرواز بادبادک‌ها بر فراز مزارع شهرک‌نشینان و به آتش کشیدن آن‌ها، ساکنان سرزمین اشغالی طی یک نظرسنجی حماس را پیروز این تنش دانستند.

در این نظرسنجی که از سوی پایگاه «واللا» صورت گرفت، 44 درصد سؤال‌شوندگان معتقد بودند که جنبش حماس دست برتر را در اتفاقات اخیر دارد و پیروز میدان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27درصد نیز ارتش صهیونیستی را پیروز معرکه دانسته‌اند. 29درصد نیز گفته‌اند: نمی‌دانیم!

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که 61درصد سؤال‌شوندگان اعتقاد دارند که ارتش صهیونیستی نباید در شرایط فعلی آتش‌بس را بپذیرد. 27 درصد اما نظر برعکس این را دارند.

درباره سیاست کلی تل آویو در خصوص نوار غزه، 58 درصد گفته‌اند که از آن حمایت نمی‌کنند و 35 درصد حمایت خود را اعلام کرده‌اند. با این حال 45 درصد گفته‌اند که عملیات نظامی گسترده در غزه را تأیید می‌کنند و 37 درصد مخالف هر گونه جنگ در این منطقه بودند.

انجام این نظرسنجی در شرایطی صورت می‌گیرد که فلسطینیان ساکن غزه با وسیله‌ی ساده‌ای به نام بادبادک آتش‌زا، توانسته‌اند خسارات گسترده‌ای به شهرک‌نشینان وارد سازند و نزدیک به 4 هزار هکتار از مزارع آن‌ها را به آتش‌ بکشند. در مقابل نیز جنگنده‌های ارتش صهیونیستی به صورت بی هدف نقاط مختلفی از نوار غزه را بمباران می‌کنند.

مقامات رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند که آتش‌سوزیِ اراضی و مزارع شهرک‌نشینان مجاور نوار غزه ناشی از بادبادک‌های آتش‌زا، بیش از سه میلیون دلار به آنها خسارت وارد کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه حماس جنگ دلار حماس رژیم صهیونیستی نظر سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشار‌های وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روز‌های آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نیتسح یهودا را تحریم کند.

وی ادامه داد: سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • در غزه گرفتار شدیم | جایگزینی برای حماس وجود ندارد
  • تحلیلگر صهیونیست:در غزه گرفتار شدیم/جایگزینی برای حماس وجود ندارد
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد