Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:30:06 GMT

آموزش ساخت پنکیک خانگی و نرم کننده لب

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۹۸۶

آموزش ساخت پنکیک خانگی و نرم کننده لب

برای یک زندگی سالم و زیبا بیایید خودمان خلاقیت داشته باشیم و وسایل آرایشی خودمان را به راحتی در خانه بسازیم. با این کار اطمینان خواهیم داشت که نه تنها لوازم آرایشی امان مضر نیستند بلکه برای ما مفید هم هستند، مهم‌تر اینکه می‌توانید برای خودتان انواع رنگ‌ها را با تنوع بسازید و این هزینه‌های گزاف لوازم آرایشی مضر را نپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین حالا دست به کار شده و با مواد طبیعی و خوراکی در آشپزخانه کرم پودر و رژلب تان را تهیه کنید. این چگونه هم برای حفظ زیبایی همراه با سلامتی شما طرز تهیه پنکک با آرد برنج و یک نرم کننده لب رنگی را توضیح می‌دهد.

طرز تهیه رژ لب و پنکیک خانگی

تابه‌ای را روی حرارت قرار دهید و مقدار کمی آرد برنج در آن بریزید. در چند مرتبه اول که این پنکک را تهیه می‌کنید از میزان کمی آرد برنج استفاده کنید.

حرارت را بسیار ملایم کنید و کم کم آرد را هم بزنید تا آرد قهوه‌ای شود. مهم است که حرارت کم باشد تا شما بتوانید روند تغییر رنگ آرد برنج را تحت کنترل داشته باشید تا تغییر رنگ به سایه‌ای که منطبق بر رنگ پوست شما باشد برسد.

به هم زدن آرد با یک قاشق چوبی ادامه دهید تا رنگ آرد کاملا یکدست شود. وقتی به رنگ مورد نظرتان رسیدید حرارت را خاموش کنید و ظرف را کنار بگذارید تا سرد شود. بعد از خنک شدن پنکک دست سازتان را در یک ظرف درب دار بریزید.

طرز تهیه نرم کننده لب

اگر خیلی طرفدار رژلب رنگی نیستید و میخواهید از نرم کننده لب فقط استفاده کنید دستورات اولیه زیر را انجام دهید.

در یک ظرف شیشه‌ای (مناسب برای قرار دادن روی حرارت یا ماکروویو) مقداری موم زنبور عسل بریزید و آن را روی حرارت اجاق گاز یا در ماکروویو قرار دهید.

یک چغندر را شسته و پوست آن را بگیرید و با آبمیوه گیری آب خالص چغندر را بگیرید. آب چغندر را هم در ظرفی (ترجیحا شیشه ای) کنار بگذارید.

موم را با حرارت کم ذوب کنید. اگر آن را روی اجاق قرار دادید به طور مدام هم بزنید تا موم ذوب شود و اگر از ماکروویو استفاده می‌کنید در فواصل ۳۰ ثانیه‌ای آن را از ماکروویو خارج کرده و هم بزنید.

هنگامی که موم کاملا ذوب شد به میزان رنگ مورد نظرتان آب چغندر را در موم بریزید و هم بزنید. این مخلوط را در ظرف مورد نظرتان بریزید و کنار بگذارید تا خنک شود.

نکته:شما می‌توانید با مخلوط کردن آرد برنج با پماد زینک اکسید (پماد سوختگی) یک ضدآفتاب طبیعی بسازید. منبع: چگونه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه مد و زیبایی آرایش لوازم آرایش رژلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مستند «ناامیدی سم است» به کارگردانی رضا پردل و محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی که تا چندی پیش با نام «روبورس» شناخته می‌شد و داستان بحران سازمان بورس در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ را روایت می‌کند. آریان عطارپور تهیه‌کننده این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این تغییر نام گفت: زمان که اسم فیلم را انتخاب می‌کردیم «ناامیدی سم است» را مدنظر داشتیم اما «روبورس» را، به‌صورت موقت، در زمان عقد قرارداد روی آن نهادیم.

او ادامه داد: «روبورس» اسم دم ‌دستی که در لحظه انتخاب شده بود تا پروژه فقط یک نام داشته باشد اما «ناامیدی سم است» نماینده فضایی‌ست که فیلم می‌خواهد به مخاطب عرضه کند و ارتباط تماتیک با مستند دارد.

 برنامه‌ریزی برای «ناامیدی سم است»

این تهیه‌کننده درباره برنامه خود برای نمایش این مستند بیان کرد: احتمالا با هماهنگی بخش بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، افتتاحیه‌ای برای فیلم برگزار شود و سپس در جشنواره‌های پیش رو مثل فیلم کوتاه تهران و هر جای دیگری که دوستان مرکز پیشنهاد کنند، شرکت خواهیم کرد. همچنین درنظر داریم تعدادی اکران خصوصی در جمع‌هایی که به مبلحث اقتصادی مثل بحران بورس علاقه‌مند هستند، برگزار کنیم.

کارگردان «مرجان» در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره فعالیت‌های مستندسازی آینده خود مطرح کرد: مشغول فیلمبرداری مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو برای شبکه مستند هستیم که تا ۲ یا سه ماه آینده چند قسمت آن برای پخش آماده می‌شود. تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده خودم است.

عطارپور در پایان خاطرنشان کرد: این مجموعه مستند، روایتی چند لایه از تاریخ شکل‌گیری صنعت خودرو در ایران، آسیب‌شناسی وضعیت فعلی و مطالعه تطبیقی درباره صنعت خودرو در ایران و کشورهای صاحب صنعت دیگر مثل کره جنوبی، هند، برزیل و... است.

«ناامید سم است» با نام قبلی «روبورس»، به بحران‌های سازمان بورس در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۳۹۹ می‌پردازد که این بحران‌ها در بازار سرمایه باعث از دست رفتن بخش زیادی از سرمایه مردم سهامدار شد. این مستند ۲۳ دقیقه‌ای پیامدهای این اتفاق و درگیری مردم با این موضوع را تا امروز بررسی می‌کند.

عوامل این مستند عبارتند از نویسنده و کارگردان: رضا پُردل، تهیه‌کننده: آریان عطارپور، تدوین: آریان عطارپور، فیلمبردار: رضا تیموری، راوی: شهرام درخشان، آهنگساز: نیما پورکریمی، صداگذار: هیراد علوی‌فرد، مشاور علمی: علی شهبازی، تصویرساز پوستر: شادی یوسفی، طراح پوستر: هانا بیات، تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پودر پیاز خانگی را با این روش های ساده درست کنید
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • طرز تهیه بستنی مگنوم خانگی در ۳ طعم مختلف (فیلم)