Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@03:54:37 GMT

اجرای طرح پنج شنبه های قصه گویی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۳۹۹۸

اجرای طرح پنج شنبه های قصه گویی

مهناز فتاحی، مدیر کل کانون استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت : طرح پنجشنبه های قصه گویی از مردادماه 1397 در کرمانشاه برگزار می شود .

وی گفت : در طرح پنج شنبه های قصه گویی، قصه گویان به دو زبان فارسی و کوردی قصه می گویند و این طرح تا پایان شهریورماه امسال نیز ادامه خواهد داست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحی افزود : دورهمی قصه گویی و قصه خوانی، آموزش قصه گویی برای مادران و برنامه های جانبی تفریحی و آموزشی برای کودکان و مادران از جمله برنامه های این طرح است.

وی افزود : طرح پنجشنبه های قصه گویی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگسرای آفرینش (سه راه 22 بهمن)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(پارک معلم، مرکز شماره 4)، فرهنگسرای گل نرگس (ابتدای شهرک ژاندارمری)، فرهنگسرای شهر (چهار راه جوانشیر) و فرهنگسرای کوثر (چهار راه 30 متری دوم، پارک درخشان) کتابخانه عمومی امیرکبیر (خیابان مصطفی امامی، روبروی مرکز گسترش قدیم)، کتابخانه عمومی شهیدآوینی (میدان غدیر، داخل محوطه شهرداری)، کتابخانه عمومی اندیشه (انتهای شهرک دولت آباد، ورودی مسکن مهر)، برگزار می‌شود.

فتاحی گفت : طرح پنجشنبه های قصه گویی بنا دارد جهت احیای میراث فرهنگی و احیای قصه گویی، شاهنامه خوانی و نقالی در سطح شهر کرمانشاه تلاش کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همچنین گفت : به کمک قصه ها می توان کودکان را با محیط اطرافشان آشنا کرد، قدرت تفکر، تخیل و تمرکز آنها را وسعت داد، به رشد خلاقیت، حس زیبایی شناسی، تقویت حافظه و عزت نفس کودکان کمک کرد و ارزش های خانوادگی، دینی و اجتماعی را به آنها آموخت.

افتتاحیه این طرح، روز پنج شنبه چهارم مرداد 1397 در پارک معلم شهر کرمانشاه برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

چهار مرداد افتتاحیه طرح پنجشنبه های قصه گویی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد

مدیرعامل کانون در حکمی سمیه‌سادات ابراهیمی را به عنوان مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‏‌الملل کانون‏ پرورش ‏فکری‏ کودکان ‏و ‏نوجوانان منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حکم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تسلط گفتمانی سرکار در زمینه تعلیم و تربیت به موجب این حکم به عنوان مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور‏‏ بین‏ الملل کانون ‏پرورش ‏فکری‏ کودکان‏ و ‏نوجوانان منصوب می‏‌شوید.

مدیرعامل کانون در ادامه نوشته است: انتظار می‏رود در مسیر رشد و پرورش ایمانی و فکری و کمک به شکوفایی استعداد‌های کودکان و نوجوانان و همچنین تقویت شناخت و تحلیل عرصه‌های امروزی از سوی آنان بر اساس ارزش‌ها و نظام مقدس تعلیم و تربیت اسلامی، ضمن برقراری تعامل و ارتباط موثر با همه دستگاه‌های حاکمیتی، حکومتی و مردمی مرتبط با حوزه کودک و نوجوان و نیز رسانه‌ها و نهاد‌های خبری و اطلاع‌رسانی، به تقویت ارتباط همدلانه در خانواده کانون پرورش فکری و تحکیم مناسبات صمیمانه با جامعه فرهنگی، ادبی و هنری و ارتباط مستمر و گسترده با همه دغدغه‌مندان و کنش‌گران حوزه کودک و نوجوان اهتمام بورزید.

علامتی ادامه داده است: با تعبیه سازوکار‌های مناسب برای اطلاع به‌هنگام و دقیق از ظرفیت‌ها و نیاز‌های لایه اجتماعی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون‌مرزی به‌ویژه منطقه‌ای و همکاری در مناسبات ملی و بین‌المللی به‌منظور توسعه دیپلماسی حوزه کودک و نوجوان و از سوی دیگر احصا بازخورد افکار عمومی و تحلیل فعالیت‌های کانون در جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی و در پایان تهیه و انتشار گزارش عملکرد، گام‌های موثری بردارید تا شاهد تغییر ادبیات تعاملی کانون پرورش فکری به عنوان نهادی تاثیرگذار در فرآیند پیشرفت مفاهیم انسانی کشور باشیم و فضایی امن و آزاد برای ترویج گفتگو و تفکر نقادانه اثربخش در تمام سطوح کشور فراهم سازیم.

مدیرعامل کانون در این حکم تأکید می‌کند: ضروریست با شناخت واقع‌بینانه از شرایط اجتماعی و فرهنگی و به منظور اطلاع‌رسانی دقیق و هدفمند، امر مخاطب‌پژوهی و افکارسنجی در اولویت قرار گرفته و از این رهگذر جایگاه روابط عمومی به مشاوری امین و تاثیرگذار در تمام فرآیند‌های تصمیم‌گیری در کانون ارتقا و اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی اعتلا یابد. از آنجائی‌که دستیابی به فضای ارتباطی یادشده پیش از هر چیز نیازمند بسترسازی ذهنی و آماده‌سازی بدنه اجتماعی است، برای تحقق این مهم به فضایی سرشار از مفاهمه، هم‌راستایی فکری و تعامل دوسویه رسانه‌ای نیاز است.

علامتی در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است که با بهره‌گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی و فساد ستیزی، قانون‌مداری و دولت مردمی و به واسطه مجاهدت انقلابی جناب‌عالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با همه دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های موثری بردارید.

سمیه‌سادات ابراهیمی متولد سال ۱۳۶۰ و دانشجوی دکترای تخصصی روان‌شناسی از دانشگاه فردوسی مشهد است. تدریس در دانشگاه‌های فردوسی مشهد، فرهنگیان، امام رضا (ع) و حوزه‌های علمیه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس، دبیر شورای راهبردی تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، روان‌شناس بالینی و خانواده درمانگر، مشاور مدارس سمپاد آموزش و پرورش شهرستان مشهد، بازرس هسته مشاوره آموزش و پرورش، عضو ستاد نهضت پیشرفت بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و دانشجوی برگزیده علمی فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد در سال ۹۷، از جمله سوابق و موفقیت‌های ابراهیمی به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • اختصاص فضایی در بافت تاریخی یزد برای دبیرخانه قصه‎‌گویی
  • لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی
  • توزیع هزار جلد کتاب بین کانون های پرورش فکری در سمنان
  • راه‌اندازی قفسه‌های کتاب کودک و نوجوان در مساجد مناطق کم‌برخوردار و یا روستایی