Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس خانه صنعت و معدن گیلان گفت: دستیابی گیلان به جایگاه شایسته تر در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی نیازمند گسترش تعامل میان تمامی مسئولان و صاحبنظران حوزه تولید و تجارت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، فرهمند پورعلی، رئیس خانه صنعت و معدن گیلان امروز (۱۴ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه با تشکیل انجمن های تخصصی در استان به عنوان رابط بین واحدهای صنعتی و تولیدی هستیم اظهار کرد: در تلاشیم تا دغدعه ها را بدون واسطه منعکس کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط تولیدی و صنعتی هستیم اظهار کرد: بزرگترین رکن در واحدهای تولیدی مستلزم پارامترهای درون و برون سازمانی است.


پورعلی با تصریح اینکه در بیشتر واحدهای تولیدی کشور بخشی از قطعات وابسته به خارج است اذعان کرد: چرخه تامین قطعات به ۶ تا ۷ ماه می رسد و باید با تدبیر مسئولان بر این پیچ سخت فائق و بر مشکلات غلبه کنیم.

 

وی بخش عمده مشکلات صنعت در استان را ملی دانست و بیان کرد: دولتمردان باید بر این بحران فائق آیند در  غیر اینصورت واحدهای تولیدی به جهت عدم تامین مواد اولیه دچار مشکل خواهند شد.

 

پورعلی با بیان اینکه صنعت در گیلان دارای پیشینه تاریخی است اذعان کرد: دستیابی گیلان به جایگاه شایسته تر در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی نیازمند گسترش تعامل میان تمامی مسئولان و صاحبنظران حوزه تولید و تجارت است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ترامپ مجلس جشن های دهه کرامت شیراز آیت الله مکارم شیرازی روز دختر شورای نگهبان ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته