Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل بانک سپه برای بازدید از پروژه های تولیدی و اقتصادی و مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله به استان کرمانشاه سفر کرد.
به گزارش صدای ایران محمدکاظم چقازردی در حاشیه بازدید از شهرستان های زلزله زده قصرشیرین و سرپل ذهاب به پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه گفت: این بانک از اولین روزهای زلزله غرب کشور در کنار هموطنان بوده و به عنوان اولین گام ضمن اعلام شماره حساب برای جمع آوری کمک های مردمی از طریق شعب بانک سپه در سراسر کشور، هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع خود به بازسازی مناطق زلزله زده اختصاص داد و در این زمینه در نظام بانکی کشور پیشگام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت مدیره بانک سپه همچنین در سفر خود به استان کرمانشاه ضمن بازدید از چند پروژه مهم تولیدی و اقتصادی، از طرح ملی در حال اجرای کشت و صنعت پارس بیستون قصرشیرین با مشارکت بانک سپه بازدید کرد و در این باره اظهار داشت: بانک سپه و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اجرای پروژه کشت و صنعت پارس بیستون در نقطه صفر مرزی، ضمن کمک به توسعه اقتصادی استان، گام مهمی در جهت تامین امنیت غذایی، اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت به شهرهای بزرگ برداشته است.
چقازردی این پروژه را الگویی موفق دانست و افزود: اجرای طرح های نظیر کشت و صنعت پارس بیستون در سایر نقاط کم برخوردار به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه کشت و صنعت پارس بیستون، قصرشیرین را به قطب اقتصادی منطقه تبدیل خواهد کرد، یادآور شد: با راه اندازی این پروژه ملی انواع محصولات گرمسیری و مرکبات همچون انگور و خرما در این منطقه تولید و برای هزار نفر شغل ثابت و 600 نفر شغل فصلی ایجاد خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

به گزارش تابناک به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.

دیگر خبرها

  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • نیمی از برق کشور در بخش تولید مصرف می‌شود
  • ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی به مبلغ ۸۳۷ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال با تسهیلات بانک مسکن در سال۱۴۰۲
  • تعمیرات اساسی تجهیزات نیروگاه ری توسط متخصصان داخلی
  • معرفی شرکت مولدسازی بانک تجارت به عنوان مدلی موفق و پیشرو در احیای دارایی های راکد تملیکی بانک ها
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی
  • بازدید مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران از منطقه ۲