Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@23:01:20 GMT

دیدار جابری انصاری با رییس مجلس لبنان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۴۰۷۴

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی که به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهور کشورمان به لبنان سفر کرده است، در ادامه دیدار با مسئولان لبنان با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، حسین جابری انصاری در این دیدار با تشریح ابتکار عمل رئیس جمهوری اسلامی ایران در ارسال پیام برای روساء و رهبران کشورهای دوست و شرح مواضع ایران پس از خروج آمریکا از توافقنامه هسته‌ای، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول ماه‌های اخیر، مذاکرات فشرده ای را با شرکای برجام انجام داده و تنها در صورتی به حضور خود در این توافقنامه ادامه خواهد داد که طرف های دیگر برجام زمینه های لازم برای برخورداری کامل ایران از امتیازات و منافع این توافق نامه را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جابری انصاری همچنین در این دیدار گزارشی از تلاش های فشرده سیاسی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران برای حل سیاسی بحران های سوریه و یمن ارائه و بر اهمیت افزایش روابط و همکاری های درون منطقه ای تاکید کرد.

نبیه بری رئیس پارلمان لبنان نیز در این دیدار، ضمن حمایت از تلاش های سازنده ایران برای توافق با شرکای برجام، اعزام فرستادگان ویژه از سوی رئیس جمهور به کشورهای مختلف جهان، برای تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران را اقدامی به موقع و حکیمانه خواند.

نبیه بری همچنین با اشاره به ضرورت حل و فصل هر چه سریعتر بحران های منطقه به ویژه بحران یمن بر نقش سازنده چنین تحولی در زمینه بهبود روابط و همکاری های منطقه ای تاکید کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار