Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسل جدید کارتخوان های عرضه سوخت با هدف استفاده از کارت سوخت خودروها، تسهیل در پرداخت هزینه از سوی مشتریان، رونمایی شد.
به گزارش صدای ایران مراسم رونمایی از نسل جدید کارتخوان های تاپ درجایگاه سوخت کشور، روز سه شنبه 19 تیرماه با حضورمهندس پوررنجبر،مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان؛ مهندس قنبریان، مدیرعامل شرکت تاپ؛ مهندس موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران و مهندس فرقدانی رییس هیات مدیره پترو ایریک درمحل جایگاه سوخت میدان آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پور رنجبر مدیرعامل گروه داده پردازی بانک پارسیان دراین مراسم از ایجاد رقابت با افزایش سرعت در پرداخت بوسیله این طرح خبر داد و یادآورشد: در آینده تکمیل پروژه اینگونه خواهد بود که با یک کلیک فرایند انجام و یا حتی از قبل پرداخت صورت  خواهد گرفت.
شایان ذکر است؛ این کارتخوان های جدید قابلیت پرداخت آنی هزینه سوخت  از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بدون دخالت نیروی انسانی را دارند و همچنین از طریق تلفن های همراه نیز می توان در لحظه اقدام به پرداخت برخط ( آنلاین) هزینه سوخت کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک

رئیس گروه هماهنگی استانداردهای بین‌المللی برق و الکترونیک ایران، با اشاره به اهداف کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک (IEC) گفت: ایران یکی از اعضای فعال این کمیسیون است و این عضویت بر حسب بنیه و فعالیت اقتصادی کشورها به صورت عضو اصلی و یا عضو مرتبط خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو میزبان جمعی از اعضای کمیته فنی الکترونیک چاپی و نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران بود. در این نشست زهرا شادروانان، رئیس گروه هماهنگی استانداردهای بین‌المللی برق و الکترونیک ایران، چارت سازمانی و اهداف کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک (IEC) را تشریح کرد و گفت: این عضویت بر حسب بنیه و فعالیت اقتصادی کشورها به صورت عضو اصلی و یا عضو مرتبط خواهد بود و پس از آن باید بنا به پتانسیل کاری خود در یکی از کمیته‌های فنی مرتبط نیز عضو شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایران عضو اصلی (Full Member) این کمیسیون است، حق مشارکت فعال در همه کمیته‌های فنی را دارد و کمیته فنی متناظر الکترونیک چاپی به‌عنوان یکی از زمینه‌های فعالیت تشخیص داده شده‌ است.

شادروانان، ضمن توضیح کلیات نظام‌نامه کمیته ملی برق و الکترونیک ایران (INEC)، اهداف، وظایف و ارکان کمیته ملی (شامل شورای کمیته ملی، هیئت راهبری کمیته ملی، دبیرخانه کمیته ملی و کمیته‌های فنی/ فرعی) را تبیین کرد و یادآور شد: نقش کمیته‌های فنی INEC در تدوین استانداردهای بین‌المللی و نیز ایجاد، هماهنگی و هدایت طرح‌های ارزیابی انطباق بسیار با اهمیت است و هدف غایی عضویت در IEC ارتقاء مشارکت مؤثر در زمینه سیاستگذاری در راستای منافع کشور، افزایش توانمندی و مشارکت فعال کارشناسان خبره از طریق توسعه همکاری‌های بین‌المللی و پذیرش استانداردهای بین‌المللی IEC منطبق با شرایط و الزامات کشور است.

رئیس گروه هماهنگی استانداردهای بین‌المللی برق و الکترونیک ایران، خاطر نشان کرد: در این راستا و با عنایت به اهمیت حفظ و ارتقاء جایگاه کشور به‌عنوان عضو فعال (Participanting Member) کمیته فنی الکترونیک چاپی، معرفی کارشناسان خبره جهت مشارکت در بررسی، اظهارنظر و اعلام رأی‌ در مورد پیش‌نویس استانداردهای بین‌المللی در مراحل مختلف تدوین آنها و پیشنهاد تدوین استاندارد بر اساس مزیت‌های اقتصادی کشور، حضور در اجلاسیه‌های بین‌المللی و نیز همکاری در تدوین استانداردهای ملی مرتبط، از اقدامات مؤثر در این زمینه به شمار می‌رود.

به نقل از ستاد نانو و میکرو، در پایان این نشست نادری، دبیر کمیته استانداردسازی ضمن تقدیر از مشارکت حاضرین در جلسه، به تبادل نظر در خصوص نحوه اخذ تصمیمات در سال جاری و اولویت‌های پیشنهادی پرداخت و مقرر شد با تداوم برگزاری جلسات حضوری کمیته، علاوه بر مشارکت در تدوین استاندارد و ارزیابی انطباق با سیاست‌ها در تمامی سطوح، از ظرفیت‌های فنی و حمایتی برنامه میکرو نیز استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی