Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:وزیر مشاور امارات در امور خارجه به جدایی پسر حاکم امارت الفجیره و پناهندگی وی به دوحه واکنش نشان داد.


به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از القدس العربی، پس از آنکه راشد بن حمد الشرقی، پسر حاکم امارت الفجیره مصاحبه‌ای با روزنامه نیویورک تایمز داشت، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در توئیتی نوشت: کسی که دچار دستپاچگی شده است، علیه این خاندان حاکم یا خاندان دیگری توطئه چینی می‌کند و وی طبق معمول از شجاعت بویی نبرده است و از هراس رویارویی، به نشت اخبار و مصاحبه‌های مطبوعاتی پناه می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این بازی که برملا شده است، بحران و سقوط اخلاقی این شخص را بیشتر می‌کند.
در مقابل، احمد سعید الرمیحی، مدیر دفتر رسانه‌ای در وزارت خارجه قطر گفت: کسی که شخص شکست خورده (ابن سحیم، مخالف قطری) را پذیرا بوده است، از شجاعت دم نمی‌زند.
وی افزود: کسی که از میز مذاکرات فرار کرده است، از رویارویی عاجز است.
پیشتر نیویورک تایمز گزارش داد که راشد الشرقی به صورت غافلگیرانه در صبح شانزدهدم ماه مه وارد فرودگاه دوحه شد و درخواست پناهندگی سیاسی کرد. وی به مسئولان قطری اعلام نمود که به دلیل اختلافی که با حاکمان ابوظبی داشته است، از این مساله هراس دارد که جانش در معرض خطر قرار بگیرد. برچسب ها: قرقاش ، امارات ، دوحه

منبع: خرداد

کلیدواژه: قرقاش امارات دوحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 6086123 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • معمای یک سیل مرموز در دبی