Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آنزان ايذه قهرمان رقابت هاي ليگ دسته اول کشتي فرنگي در شهر گرگان شد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، مرحله نهايي رقابت هاي ليگ دسته يک کشتي فرنگي باشگاه هاي کشور امروز (دوشنبه 25 تيرماه) در سالن امام خميني (ره) شهر گرگان برگزار شد و در پايان تيم آنزان ايذه به عنوان قهرماني رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ديدار فينال اين رقابت ها تيم آنزان ايذه به مصاف تيم شهرداري اردبيل رفت که در پايان تيم شهر ايذه با نتيجه 6 بر 4 مقابل حريف خود به برتري دست يافت.
ديدار رده بندي اين رقابت ها نيز تيم سيد بابل با نتيجه 7 بر 3 تيم لبنيات دوشه هراز آمل را مغلوب کرد و به عنوان سوم رسيد.
نتايج انفرادي ديدار فينال به شرح زير است: (اسامي تيم آنزان ايذه در ابتدا آمده است)
55 کيلوگرم: پويا دادمرز، برنده – داور محمودي (3- صفر ضربه فني
60 کيلوگرم: بهروز ملکي، برنده- اميد اوليايي (10- صفر)
63 کيلوگرم: احسان محمدي – جواد رضايي، برنده (صفر- 9)
67 کيلوگرم: يوسف حسينوند، برنده- وحيد ميرفتح اللهي (8- صفر)
72 کليوگرم: حسين اسدي، برنده- هاشم محمودي (18- 10)
77 کيلوگرم: حميدرضا جعفري – هادي عليزاده، برنده (3- 7)
82 کيلوگرم: سيد احسان موسوي – پژمان پشتام، برنده (7- 9)
87 کيلوگرمک محمد رسولي، برنده – حسين پيررسول زاده (9- صفر)
97 کيلوگرم: نويد پارسايي – محمد يگانه، برنده (4- 13)
130 کيلوگرم: مسعود نعمت چکاني، برنده- محسن فتاحي (4- صفر)
رده بندي پاياني اين مسابقات به شرح زير است: 1- آنزان ايذه 2- شهرداري اردبيل 3- سيد بابل 4- لبنيات دوشه هراز آمل
آنزان ايذه قهرمان رقابت هاي ليگ دسته اول کشتي فرنگي شد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در فاصله کمتر از ۱۰۰ روز مانده به مهم‌ترین آوردگاه ورزشی دنیا، کشتی فرنگی ایران خیال همه را راحت کرد و دو سهمیه باقی مانده این تیم به دست آمد.

پس از مسابقات قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها با تصمیم کادر فنی در دو وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی به این مسابقات اعزام شدند تا کار ناتمام کشتی فرنگی را تمام کنند و گوش‌شکسته‌ها با ترکیب کامل راهی پاریس شوند.

برنامه ریزی منسجم کادر فنی در نهایت جواب داد و این دو کشتی‌گیر توانستند در مسابقات گزینشی قاره آسیا دو سهمیه باقی مانده را از آن خود کنند. پیش از این در مسابقات جهانی بلگراد تیم ملی کشتی فرنگی ایران ۴ سهمیه در اوزان ۶۰، ۶۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کسب کرده بود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در مسابقات جهانی بلگراد با شکست در مرحله رده بندی در جایگاه پنجم قرار گرفت اما به سهمیه المپیک رسید. در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک در مسابقات جهانی بلگراد به مدال نقره رسید و توانست سهمیه این وزن را از آن خود کند. در وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم محمدهادی ساروی و امین میرزازاده در مسابقات جهانی بلگراد صاحب مدال طلا شدند و به سهمیه المپیک رسیدند.

حالا تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۶ سهمیه باید برای مسابقات المپیک آماده شود البته که هنوز ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در المپیک مشخص نشده است و باید دید به خصوص در وزن ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم کادر فنی برای دوبنده تیم ملی در المپیک چه تصمیمی دارد. در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شد، پیش از این اهالی کشتی گفته بودند در صورتی کسب مدال طلا توسط اسماعیلی در مسابقات قهرمانی آسیا، کادر فنی باید در مورد انتخاب گرایی و اسماعیلی یک انتخابی برگزار کند.

البته در وزن ۷۷ کیلوگرم هم هنوز تکلیف مشخص نیست، اگرچه کاویانی نژاد موفق به کسب سهمیه المپیک شد، اما او در کنار خود محمد علی گرایی کاپیتان باسابقه تیم ملی کشتی فرنگی را دارد که به تازگی محرومیتش لغو شده و از اواسط فروردین ماه تمرینات خود را شروع کرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه