Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه سه ساعته امروز وزیر راه و شهرسازی با نمایندگان تشکل های صنفی حمل و نقل بار و مسافر سراسر کشور با نتیجه خوبی به پایان رسید . در این جلسه آخوندی اعلام کرد با افزایش 20 درصدی کرایه حمل تانکر های سوخت موافقت شده و به زودی ابلاغ می شود.

ایران آنلاین /در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید نمایندگان تشکل های صنفی حمل و نقل بار و مسافر سراسر کشور کلیه مطالبات خود را رو در رو با وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندی در این جلسه با تاکید بر افزایش نظارت عمومی رانندگان بر شرکت های حمل و نقل گفت: با هیچ کس شوخی نداریم، با هر تخلف و به ویژه مسائلی که حق رانندگان را ضایع می کند به شدیدترین شکل ممکن برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: به معاون اول نامه نوشتم و با وزیر نفت هم مذاکره کردم. با افزایش 20 درصدی کرایه حمل تانکر های سوخت موافقت شده و به زودی ابلاغ می شود. در خصوص مطالبات رانندگان پیرامون گرانی و کمیابی لاستیک و برخی قطعات که مرتبط با سایر دستگاه ها است ما کنار صنف و رانندگان هستیم و پیگیر مطالبات خواهیم بود.

وزیر راه همچنین اعلام کرد که صنف رانندگان به ثبت سفارش و واردات لاستیک و قطعات بپردازند ما هم تمام قد از آنها حمایت می کنیم تا هم قطعات تامین شود و هم توزیع آن در اختیار خودتان باشد.
* رسیدگی به شکایت رانندگان از شرکت ها باید به فوریت انجام شود. در عین حال امنیت شغلی راننده شاکی بسیار مهم است. هیچ راننده ای نباید احساس کند با طرح شکایت امنیت شغلی اش به خطر می افتد. با ورود ناوگان به چرخه حمل و نقل عمومی بدون اسقاط ناوگان فرسوده مخالفیم./ عصر خودرو

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در صورت دریافت کرایه تاکسی بالاتر از نرخ مصوب سال ۱۴۰۳، با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

قاسم طالبی با اشاره به ابلاغ نرخ کرایه تاکسی در سال ۱۴۰۳ اظهار داشت : با توجه به ابلاغ نرخ کرایه سال ۱۴۰۳، کلیه رانندگان ملزم به دریافت کرایه طبق نرخ ابلاغی هستند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، در صورت دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب با متخلفین برابر مقررات برخورد قاطع  صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه به‌منظور رفاه حال تاکسیرانان و مسافرین و مشکل در تهیه پول خُرد، رانندگان در اسرع وقت نسبت به تهیه و استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام کنند، ابراز کرد: در این خصوص طبق هماهنگی به‌عمل‌آمده با بانک رفاه کارگران استان، شرایط بسیار مناسبی به مدت محدود جهت دریافت دستگاه کارت‌خوان (پوز سیار) فراهم‌شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به محدودیت زمانی هرچه سریع‌تر جهت دریافت فرم‌های مربوطه به سازمان تاکسیرانی، طبقه زیرزمین، اتاق ۶ مراجعه کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمامی تاکسی‌ها موظف به رعایت نرخ کرایه مصوب و الصاق برچسب نرخ در معرض دید مسافرین هستند، تصریح کرد: با اخذ هرگونه کرایه اضافی به‌شدت برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه دریافت کرایه اضافی می‌توانند مراتب را به همکاران ما مستقر در سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ با ذکر شماره پلاک و یا کد تاکسی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی