Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو دقایقی پیش در نشست خبری باشگاه یوونتوس حضور یافت تا ضمن معرفی به خبرنگاران در قامت تیم جدیدش پاسخگوی سوالات آن‌ها نیز باشد.

وی در ابتدای صحبت‌های خود درباره انتخاب یووه اظهار داشت: برای انتخاب تیم یوونتوس به خوبی فکر کرده بودم و آن یک تصمیم ساده بود که مدت‌ها پیش گرفته بودم، یووه باشگاه فوق‌العاده‌ای است با بازیکنان، هواداران و اعضای کادرفنی و تیم مدیریتی خوب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال چالش جدیدی بودم و احساس کردم که در یوونتوس می‌توانم به خوبی این چالش را داشته باشم. بی‌صبرانه در انتظار آغاز مسابقات خواهم بود. 

وی افزود: برای من سن و سال اهمیتی ندارد، جوان هستم و هنوز هم بسیار با انگیزه و جرات در میادین حاضر می‌شوم. هم‌سن و سال‌های من لیگ‌های چین و قطر را انتخاب می‌کنم اما من یوونتوس را انتخاب کردم. یوونتوس یکی از بهترین‌ تیم‌های دنیاست و هیچ ناراحتی درباره حضور در این تیم وجود نخواهد داشت .قطعا چالش‌های جدیدی در یووه دارم و مطمئنم که همه چیز درست خواهد بود همانطور که در گذشته رخ داده است.

رونالدو درباره رقابت در لیگ قهرمانان با پیراهن تیم جدیدش ادامه داد: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چالشی است که هر کس دوست دارد در آن پیروز باشد. ما قصد داریم برای قهرمانی مبارزه کنیم، ما قطعا برای رسیدن به قهرمانی پیشتیبانی هواداران‌مان را داریم.

وی درباره اینکه آیا از آنچلوتی برای حضور در سری A و پیوستن به یوونتوس مشورت گرفته است، گفت: نه، صحبتی با او نداشتم. از دیدن او خوشحال می‌شوم و کار با او افتخار آمیز است، او همیشه در قلب من جای دارد.

فوق ستاره پرتغالی درباره رقابت با لیونل مسی گفت: من هرگز خودم را با کسی مقایسه نمی‌کنم و همیشه به دنبال پیروزی در هر بازی هستم، همواره رقابت خوبی با مسی دارم. خواهیم دید که چه کسی بهترین است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟