Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@00:38:26 GMT

وزرای صهیونیست یگدیگر را متهم کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۴۳۳۹

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از برخی وزرا بابت درز اخبار نشست‌های امنیتی کابینه انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» «بنیامین نتانیاهو» روز دوشنبه در سخنانی پشت درهای بسته و در جلسه لیکود، حزب راستگرای سکولار گفت: «با درز اخبار و توئیت نمی‌توان نشست امنیتی کابینه را اداره کرد.»

بر اساس این گزارش، در نشست امنیتی کابینه در روز یکشنبه ، «نفتالی بنت» وزیر آموزش از «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد کل ارتش در خصوص عدم واکنش نظامی به پرواز بادبادک‌های آتش‌زا سئوال‌هایی پرسید و بعد از رد و بدل شدن سخنانی بین این دو وزیر بابت حمله به غزه درگیری لفظی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه، «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ این رژیم نیز نفتالی بنت را به درز اخبار جلسات امنیتی کابینه به بیرون برای «کسب اعتبار» متهم کرد و گفت که بنت می‌خواهد در آینده وزیر جنگ شود.

لیبرمن در این زمینه به روزنامه «یعدیوت آحارانوت» گفت: «تحرکات سیاسی پشت سر رئیس ستاد ارتش،‌ زشت‌ترین کار است.»

نفتالی بنت نیز در واکنش به سخنان لیبرمن ، او را وزیر «ضعیف» و «ترسو» لقب داد.

حزب «اسرائیل بیتنا» نیز از نفتالی بنت خواست تا با تمرکز بر تهیه نظام آموزشی برای سال تحصیلی و بهبود نتایج آزمون دانش آموزان، از انگ زدن به وزارت جنگ و وزیر آن دست بکشد.

این درحالی است که «یعیر لاپید» رهبر حزب « یِش عَتید» با دفاع از نفتالی بنت، از نتانیاهو به دلیل درز اخبار کابینه امنیتی در گذشته انتقاد کرد و گفت که نتانیاهو پیش‌تر و در هنگام عملیات عملیات «تیغه حفاظتی» اخبار جلسات امنیتی کابینه را به بیرون انتقال می‌داده است.

حزب لیکود نیز در مقابل تهمت‌های لاپید را تکذیب کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تهمت نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در تماس تلفنی هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این تماس همچنین تحولات غزه و ضرورت آتش بس فوری مورد تأکید وزرای خارجه دو کشور قرار گرفت.

وزیر خارجه ترکیه با اشاره به اظهارات تحریک کننده مقامات رژیم اسرائیل در منطقه، بر اهمیت تلاش جمعی برای پایان دادن به جنگ در غزه و بحران در منطقه تأکید نمود.

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • عکس/ دیدار وزرای خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • بی اعتمادی وزیر کابینه صهیونیستی به نیرو‌های امنیتی این رژیم
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه