Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@00:32:05 GMT

انتساب برخی صحبت ها به وزیراطلاعات دروغ است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۴۳۹۳

انتساب برخی صحبت ها به وزیراطلاعات دروغ است

تهران-ایرنا- روابط عمومی وزارت اطلاعات با رد برخی اظهارات منسب به وزیراطلاعات، به نگارندگان چنین مطالبی توصیه کرد اخلاق رسانه و تقوای شرعی را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: امروز سایت جهان نیوز در مطلبی با عنوان حاشیه هایی که حول وزیر اطلاعات در گردش است، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آن مطالبی نادرست، دروغ و کذب محض وجود دارد.
وزارت اطلاعات ضمن رد این مطلب به نگارنده این نوشته توصیه می کند اخلاق رسانه ای و تقوای شرعی را رعایت کند.
این وزارتخانه فقط به ذکر این نکته بسنده می کند که وزیرمحترم اطلاعات هیچگاه عبارتی که به نقل از ایشان درباره رژیم کودک کش صهیونیستی مبنی بر اینکه 'همه حرف های اسراییل بد نیست' و یا نداشته و ذکر چنین دروغی به نقل ایشان آن را مصداق بی شرمی می داند.
از همین تهمت بی شرمانه به وزیر اطلاعات میزان صحت دیگر سخنانی که از سوی اینگونه رسانه ها به وزیر اطلاعات نسبت داده می شود، مشخص می شود.
شبک**1983**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تكذيبيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • ادعاهای تل‌ آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • ادعاهای تل‌آویو درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران دروغ است
  • رسانه‌های عبری: ادعاهای سخنگوی ارتش در خصوص حمله ایران دروغ است
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • کذاب‌های جذاب
  • (ویدئو) چگونه با فرزندمان درباره اخبار پرالتهاب صحبت کنیم؟