Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با طرح فرافکنی خود علیه ایران مدعی شد که باید جاه طلبی های ایران متوقف شود. آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک با ولادیمر پوتین همتای روس خود در شهر هلسینکی فنلاند در ادعاهایی ضد ایرانی گفت: باید روی ایران فشار وارد کنیم تا از جاه طلبی‌های هسته ای ایران و کمپین خشونت این کشور در سرتاسر منطقه را متوقف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در ادامه ادعاهای خود گفت: نباید اجازه دهیم که ایران از کمپین ضد تروریستی ما سواستفاده کند چرا که ما توانسته ایم داعش را ریشه کن کنیم.
مقامات ایران همواره با رد ادعاهای آمریکا و غرب بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشورمان تاکید کرده اند. به نظر می‌رسد ترامپ با طرح این ادعاها تلاش دارد حضور موثر ایران در شکست دادن داعش در منطقه را تضعیف کرده و نقش آمریکا در شکل گیری این گروه تروریست و حمایتهای تسلیحاتی و از آنها را از اذهان پاک کند.
پوتین: برجام شامل قوی ترین تدابیر نظارتی است
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که برجام شامل قوی ترین تدابیر نظارتی است.
ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از نخستین اجلاس رسمی خود با دونالد ترامپ همتای آمریکایی خود روز دوشنبه در هلسینکی فنلاند طی یک نشست خبری مشترک گفت: با ترامپ در مورد عقب نشینی از برجام صحبت کرده ام. یادآور شده ام که برجام دارای قوی ترین تدابیر نظارتی است.
منبع: خبرگزاری ایسنا کد خبر: ۵۳۴۷۱۶ تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا ولادیمر پوتین برجام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد