Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@10:27:41 GMT

پارس کردن سگ پا کوتاه باعث مرگ مردجوان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۴۷۶۶

پارس کردن سگ پا کوتاه باعث مرگ مردجوان شد

به گزارش ایسکانیوز از فارس، نیمه شب گذشته بود که بازپرس کشیک قتل پایتخت در تماس ماموران کلانتری تهرانپارس از فوت مشکوک مرد جوانی در پارک پلیس تهران با خبر شد.

سریعا پس از این تحقیقات اولیه در زمینه موضوع با حضور تیم تشخیص هویت صحنه و اداره دهم جنایی پایتخت کلید خورد.

در وهله اول مشخص شد خانواده ای در حال شام خوردن در پارک بوده اند و سگ پا کوتاه خود را نیز همراه داشتند که این سگ شروع به پارس کردن می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد 35 ساله ای از اعضای خانواده دیگری که در حوالی همین خانواده نشسته بوده است به پارس کردن سگ پاکوتاه این شکایت می کنند و این موجبات درگیری بین دو خانواده مذکور را به وجود می آورد.

پس از این مردی که شکایت خود را نسبت به پارس کردن سگ پاکوتاه اعلام کرده بود بدون هیچ پیش زمینه ای روی زمین ولو می‌شود و با این تفاسیر ماموران اورژانس او را به بیمارستان منتقل می کنند که او پیش از رسیدن به بیمارستان فوت می کند.

آثار هیچ گونه ضرب و جرحی روی بدن متوفی نبوده و با توجه به مشکوک بودن ماجرا، رسیدگی به این موضوع با تشکیل پرونده ای در دادسرای امور جنایی تهران جریان دارد.

700

مرگ مشکوک مرگ عجیب مرد جوان سگ پا کوتاه بازپرس کشیک قتل پایتخت پارک پلیس تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرگ مشکوک مرگ عجیب مرد جوان پارک پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس ها و تاکسی های برقی بهار ۱۴۰۳ به تهران می آیند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه در زمینه خرید وسایل حمل و نقل عمومی با تولیدکنندگان خارجی و داخلی از جمله برای تأمین ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس دیزلی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی قراردادهایی را منعقد کرده ایم، گفت: جا دارد از تولیدکنندگان داخلی به ویژه ایران خودرو دیزل، عقاب افشان، اسنا و مپنا که با همه ظرفیتشان در کنار شهرداری تهران بوده و هستند، تقدیر و تشکر نمایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هرمزی با تأکید بر اینکه نیاز شهر تهران در شرایط فعلی، فراتر از توان تولید کارخانه های داخلی است و به همین دلیل، از ظرفیت تولیدکنندگان چینی نیز استفاده خواهیم کرد، افزود: رویکرد مدیریت شهری، ایجاد تحول در حوزه حمل و نقل و ترافیک است و بر این اساس، بیش از ۵۰ درصد بودجه سال جاری و سال آینده پایتخت برای اولین بار به این حوزه اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به برقی سازی ناوگان حمل و نقل همگانی پایتخت با حمایت و همراهی دولت سیزدهم از طریق انعقاد قرارداد با طرف چینی، از رونمایی اولین نمونه اتوبوس، تاکسی و موتورسیکلت برقی خبر داد و اظهار کرد: طبق قراردادهای نهایی شده، تعداد ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی، ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی، ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ۱۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت وارد خواهند شد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه به برکت بهار قرآن و همزمانی آن با بهار طبیعت، با آغاز سال جدید، شاهد بهار حمل و نقل پایتخت نیز خواهیم بود، تصریح کرد: با حمایت و همراهی دولت، نسبت به ثبت سفارش و واریز ۲۰ درصد پیش پرداخت و دریافت ضمانت نامه از طرف چینی اقدام می کنیم تا اولین سری خودروهای برقی در بهار ۱۴۰۳ و مابقی خودروها پس از ۶ ماه، وارد کشورمان شود و البته واردات خودروهای وَن بعد از ۱۰ ماه، انجام خواهد شد.

بر اساس روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، هرمزی در خاتمه از هماهنگی با وزارت نیرو و وزارت صمت در زمینه تأمین برق خودروهای برقی و احداث ایستگاه های شارژ خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به طرحی در زمینه صرفه جویی در مصرف برق و روشنایی معابر و پارک ها با مشارکت یک شرکت دانش بنیان، برق مورد نیاز برای شارژ وسایل حمل و نقل عمومی تأمین خواهد شد، ضمن اینکه اتوبوس ها و تاکسی ها از نیمه شب به بعد و در ساعات غیر اوج مصرف برق، شارژ خواهند شد تا فشار مضاعف بر شبکه برق پایتخت وارد نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه‌های پایتخت به تأیید فرمانداری رسید
  • وضعیت هوای پایتخت قابل قبول است
  • نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی پایتخت برای ۱۴۰۳ به تأیید فرمانداری رسید
  • مردمی برگزار کردن جشنواره شهر رمضان ما را به پارک لاله رساند/برای همه اعضای خانواده برنامه داریم
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • کور شدن به‌خاطر دعوا سر جای پارک
  • کور شدن به خاطر دعوا بر سر جای پارک
  • اتوبوس ها و تاکسی های برقی بهار ۱۴۰۳ به تهران می آیند
  • آغاز جشن های نوروزی پایتخت
  • تهران «شهر رمضان» شد/ پخش از شبکه‌های مختلف سیما