Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@20:31:43 GMT

قول یک لژیونر سرشناس به پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۴۸۹۶

به گزارش وانانیوز، 

تیم فوتبال پرسپولیس برای حل مشکلات خود نیازمند آن بود که در این فصل بتواند از ابتدای کار، بازیکن جذب کرده و هم قدرت خود را افزایش دهد و هم جای خالی بازیکنانی مثل محسن مسلمان، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده را پر کند. این اتفاق با توجه به محرومیت سرخپوشان رخ نداد و به جای آن، باشگاه از همین حالا به فکر تقویت تیم در نیم‌فصل دوم افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه، یک شایعه جالب شنیدیم. گویا یکی از لژیونر‌های ایرانی قصد داشت برای انتخاب تیم فصل آینده اش، به لیگ ایران برگردد. یکی از انتخاب‌های او، حضور در پرسپولیس بود، اما در نیم‌فصل و با توجه به محرومیت سرخپوشان نمی‌تواند به خواسته اش برسد. شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که این لژیونر برای مدیران باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم پیغام فرستاده اگر نتوانست در نیم‌فصل اول تیمی پیدا کند، در نیم‌فصل دوم و با پایان یافتن محرومیت این باشگاه، به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد. البته لیست سرخپوشان همین حالا هم پر است، اما رابطی در باشگاه پرسپولیس حضور دارد که می‌تواند این لژیونر را در نیم‌فصل دوم، سرخپوش کند. باید دید اتفاقات آینده به چه شکل برای پرسپولیسی‌ها رقم می‌خورد.
در همین حد می‌توانیم بگوییم که این لژیونر سابقاً شاگرد سرمربی سرخپوشان بوده و دو بار قبل از این نیز، شایعه حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها به گوش رسیده بود.

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس لژیونرهای ایران نقل و انتقالات خبرورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق