Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@04:56:03 GMT

آن برگردان ما را به فکر خرید رونالدو انداخت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۴۹۴۳

آن برگردان ما را به فکر خرید رونالدو انداخت

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس، اعلام کرد که بعد از گل برگردان تماشایی کریس رونالدو مقابل این تیم در آوریل گذشته، مدیران بیانکونری به فکر خرید این ستاره پرتغالی افتادند.

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس قرار گرفتند و در دیدار رفت به پیروزی 3-0 رسیدند؛ دیداری که در آن رونالدو دو گل زد؛ از جمله یک برگردان تماشایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل به اندازه ای زیبا بود که حتی هواداران یوونتوس هم رونالدو را تشویق کردند. پاراتیچی اکنون فاش کرد که این گل، جرقه انتقال این ستاره پرتغالی به تورین را هم زد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" این ایده دیوانه کننده بعد از گل دیوانه کننده او مقابل ما آغاز شد. ژرژ مندس (مدیر برنامه های رونالدو) به ما گفت که رونالدو از تشویق تماشاگران یووه حیرت زده شد و اعلام کرد که دوست دارد روزی به یوونتوس برود.

 

 

وقتی ما انتقال ژوائو کانسلو را نهایی کردیم، من از مندس در مورد انتقال رونالدو پرسیدم. او شرایط را برای من توضیح داد. من با رئیس مان، آندره آ آنیلی صحبت کردم. اول از همه، رقم انتقال سخت ترین بخش انتقال بود.

چند ساعت بعد، آنیلی به من گفت که پیش بروم و ببینم که آیا واقعا فرصتی وجود دارد یا نه. کریستیانو، قدرتمندترین بازیکن دنیاست و مذاکرات بین دو باشگاه بزرگ مانند یوونتوس و رئال مادرید صورت گرفت. انجام معامله با بازیکنی بزرگی مانند او و مدیر برنامه های فوق العاده ای مانند مندس آسان تر است."

کریستیانو رونالدو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • ۵۱۰ هزار تن گندم به مراکز مسقف خوزستان انتقال داده شد
  • صدها هزار تن گندم خوزستان به سیلوها منتقل شد
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه