Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-ایرنا- دیدار تیم‌های آنزان ایذه و شهرداری اردبیل با برتری نماینده ایذه به پایان رسید و آنزان قهرمان لیگ یک کشتی فرنگی کشورشد.

به گزارش ایرنا رقابت تیم‌های آنزان ایذه و شهرداری اردبیل در فینال لیگ یک کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با برد 6 بر 4به سود آنزان ایذه به پایان رسید.
آنزان ایذه که صعودش به لیگ برتر حتمی شده بود، در آخرین دیدار خود عصر دوشنبه در سالن‌ امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با پیروزی در فینال قهرمان لیگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین مرحله از رقابتها نتایج زیر بدست آمد :
در وزن 55کیلو‌گرم؛ پویا دادمرز از آنزان ایذه با ضربه فنی بر داور محمودی غلبه کرد.
در وزن 60 کیلوگرم بهروز ملکی از آنزان ایذه 8 بر صفر امید اولیایی از شهرداری اردبیل  را با شکست بدرقه کرد.
در وزن 63 کیلوگرم احسان محمدی از آنزان در مقابل جواد رضایی با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد.
در وزن 67 کیلوگرم یوسف حسینوند از آنزان ایذه در یک دیدار زیبا 8 بر صفر وحید میرفتح اللهی از شهرداری اردبیل را شکست داد.
در وزن 72 کیلوگرم حسین اسدی از آنزان ایذه با کشتی زیبا، فنی با اختلاف 8 امتیاز هاشم محمودی را بدرقه کرد.
در وزن 77 کیلوگرم حمیدرضا جعفری کشتی‌گیر  آنزان ایذه با نتیجه 7 بر 3 نتیجه را  به حریف خود، هادی علیزاده از شهرداری اردبیل واگذار کرد .
در وزن 82 کیلوگرم سید احسان موسوی از آنزان ایذه در کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 7 مغلوب پژمان پستان از شهرداری اردبیل شد.
در وزن 87کیلوگرم محمد رسولی از آنزان ایذه در یک رقابت نفس گیر حسین پیر رسول زاده از شهرداری اردبیل را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.
در وزن 97کیلوگرم نوید پارسایی از آنزان ایذه نتوانست از سد محمد یگانه از شهرداری ازدبیل عبور کند و نتیجه را 13 بر 4 واگذار کرد.
و در رقابت پایانی در وزن 130 کیلوگرم مسعود نعمت چکانی کشتی گیر آنزان ایذه با نتیجه 4 بر صفر رقیب خود محسن فتاحی از شهرداری اردبیل را شکست داد.

تیم آنزان ایذه که پیش تر عناوین دوم و سوم لیگ برتر را در کارنامه خود داشت، با این پیروزی به لیگ برتر کشتی فرنگی کشور راه یافت تا در کنار دیگر تیم ایذه ای به رقابت بپردازد.
/6002/7161

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش آنزان ايذه كشتي ايذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید

سعید اسماعیلی قهرمان ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد و بدین ترتیب می‌تواند شانس خود را برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ امتحان کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه امیررضا ده‌بزرگی تیم ملی کشتی فرنگی را در کشتی‌های پایانی 5 وزن دوم قهرمانی آسیا صاحب نشان برنز وزن 60 کیلوگرم کرد، سعید اسماعیلی در فینال 67 کیلوگرم مقابل رازاک بیشیکیف قرار گرفت.

کشتی‌گیر قرقیزستانی که حمایت تماشاگران کشورش را به همراه داشت، در وقت اول با اخطار کم‌کاری، یک امتیاز از اسماعیلی پیش افتاد اما در وقت دوم امتیاز به کشتی‌گیر کشورمان داده شد که در خاک اقدام به اجرای فن کرده و نتیجه را 3-یک به سود خود کرد. او این کشتی را برد و صاحب نشان طلای آسیا شد تا طبق چیزی که از قبل عنوان شده بود، حالا باید منتظر اعلام چگونگی رقابت با محمدرضا گرایی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی فرنگی در المپیک 2024 باشد.

سعید اسماعیلی پیش از فینال 11 بر صفر لی لی از چین، 8 بر صفر فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان و 10-صفر روشن آتدایف از ترکمنستان را شکست داده بود.

محمدرضا رستمی در 72 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو و محمدهادی ساروی در 97 کیلوگرم سه نماینده بعدی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های فینال امروز هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری خانلق شیروان قهرمان کشتی باچوخه کشور
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • ایران مقتدرانه قهرمان کشتی فرنگی آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور