Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از راه اندازی سامانه جامع نظرسنجی از مدرسان برای بازنگری و به‌روزرسانی محتوای درسی این دانشگاه با هدف ارتقای نظام آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، محمد حسین امید در دیدار با مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یزد ضمن اشاره به طراحی نظام ارتقای مدرسان گفت: در این نظام مدرسان سطح‌بندی شده و دستمزدها بر اساس آن تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: به زودی سامانه نظرسنجی از مدرسان به منظور بازنگری یا به‌روزرسانی محتوای درسی 800 رشته تحصیلی در این دانشگاه رونمایی می‌شود و از همه مدرسان برای این موضوع کمک گرفته خواهد شد.

امید از سه رکن دانشجو، مدرس و محتوای درسی به عنوان سه رکن مهم و اساسی برای ارتقای کیفیت آموزش در هر نظام آموزشی یاد کرد و افزود: برای این سه رکن مهم در دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه ریزی و اقدامات خوبی صورت گرفته است و ما بر روی به کارگیری مدرسان ماهر و کاربلد تاکید ویژه داریم.

وی اضافه کرد: مدرس خوب دانشجوی خوب تربیت می‌کند و برای این موضوع استانداردهای خاص خود را دارد. همچنین اقدامات انجام شده در خصوص دانشجویان این دانشگاه باعث شده است معدل دانشجویان ورودی در سال گذشته ارتقا یابد.

تدریس 1230 مدرس در دانشگاه علمی کاربردی استان یزد

محمد صالح احمدی راد رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان یزد در این نشست تصریح کرد: هم اکنون 1230 مدرس فعال در این دانشگاه مشغول تدریس هستند که با تشکیل کارگروه های تخصصی روند پالایش علمی آنان در حال انجام است و در این کار گروه‌ها با ارتباطی مستقیمی که با مدرسان برقرار شده است به عنوان بازوی نظارتی دانشگاه و یک نیروی کیفیت بخش در مراکز عمل می‌کنند.

در ادامه این نشست برخی از مدرسان با رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص موضوعات مطرح شده به بحث و بررسی و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مشرق، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم که پیشتر قرار بود ۲۸ فروردین آغاز شود اما زمانش به تعویق افتاد؛ از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

لازم به ذکر است ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز شده و تا ۹ شهریور ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود