Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:12:23 GMT

پایان همکاری آنری با اسکای اسپورتس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۰۰۳

پایان همکاری آنری با اسکای اسپورتس

کمک مربی مشهور تیم سوم‌جام جهانی ۲۰۱۸ به همکاری اش با شبکه تلویزیونی خاتمه داد. ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲ ورزشی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیری آنری، ستاره سابق تیم‌ملی فرانسه که در کسوت کمک مربی تیم‌ملی بلژیک مقام سوم‌ جام جهانی 2018 را تجربه کرد،به دلیل آنچه  "تمرکز روی حرفه خود"نامید از کارشناسی در شبکه اسکای اسپورتس انگلیس استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                                             او از سال 2015 کارشناس این شبکه بود و سال 2016 دستیار روبرتو مارتینس در تیم ملی بلژیک شد و اکنون قصد دارد تنها روی شغل کمک مربیگری تمرکز کند. آنری به همین دلیل در بیانیه ای استعفای رسمی خودش از اسکای اسپورتس را اعلام کرد.                                                                                                          انتهای پیام/

R7879/P1361/S3/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال آرنه اسلات به لیورپول و جانشین این مربی پس از پایان همکاری یورگن کلوپ با لیورپول، پررنگ‌ شده است.

گفته می‌شود سرمربی فاینورد با مدیران لیورپول‌ که به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند، مذاکره کرده است.

فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم ملی هلند، درباره این پیشنهاد گفت:"این همکاری فوق العاده خواهد بود. البته این اتفاق برای مربیان هلندی، به خصوص برای اسلات، خیلی قابل توجه خواهد بود."

سرمربی سابق تیم ملی با تمجید از آرنه اسلات ادامه داد:"او خیلی خوب کار کرده است. اسلات نشان داده که می‌تواند یک تیم بسازد."

سیم دی یونگ نیز در استودیو ویاپلی از انتقال آرنه اسلات به لیورپول استقبال کرد:"فکر می‌کنم فاینورد و لیورپول هنوز تا حدودی مانند هم هستند. فاینورد کمی شبیه لیورپول هلند است و لیورپول فاینورد انگلیس است. این تصمیم انتقال خوبی خواهد بود. امیدواریم که تن‌هاخ نیز در یونایتد بماند و سپس دو مربی هلندی را مقابل یکدیگر ببینیم."

دیگر خبرها

  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد