Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:01:45 GMT

استقلال بازی باخته به حریف مراکشی رامساوی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۰۷۵

تیم استقلال در دومین دیدار دوستانه‌اش در کشور ترکیه مقابل حریف مراکشی به تساوی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان وینفرد شفر با ترکیب مهدی رحمتی، فرشاد محمدی‌مهر، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، رضا آذری، اللهیار صیادمنش، فرشید باقری و روح الله باقری به مصاف حریف مراکشی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت تهران در دیداری دوستانه به مصاف تیم رباط مراکش رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. در این دیدار داور مسابقه سه پنالتی برای دو تیم گرفت. در ۱۵ دقیقه ابتدایی این بازی داور به سود نماینده مراکش اعلام پنالتی کرد که رحمتی این ضربه را مهار کرد اما داور دستور به تکرار ضربه داد که این توپ به گل اول مراکشی‌ها تبدیل شد. در دقایق پایانی این نیمه هم حریف تدارکاتی استقلال به گل دوم خود رسید تا تیم شفر این نیمه را با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برساند. در نیمه دوم ترکیب استقلال دستخوش تغییرات شد و شفر چند بازیکن جدید را به زمین فرستاد تا مردانش را برای لیگ هجدهم امتحان کند که فرشید اسماعیلی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۳ یکی از گلهای حریف را جبران کرد. در دقیقه ۶۸ داور دوباره به سود استقلال اعلام پنالتی کرد که فرشید اسماعیلی با یک ضربه دقیق بازی را به تساوی کشاند که در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در حاشیه نیمه اول این دیدار که افتخاری هم تماشاگر آن بود ووریا غفوری با مدیرعامل استقلال به صحبت پرداخت.مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه این دیدار برای دقایقی با علی کریمی صحبت کرد. حضور این هافبک در استقلال سر و صدای زیادی ایجاد کرده است.در حاشیه این مسابقه که افتخاری هم تماشاگر آن بود ووریا غفوری با مدیرعامل استقلال به صحبت پرداخت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دقایقی پیش به پایان رسید و در حالی که ازبکستان با نتیجه عجیب یک بر صفر در حال شکست از ویتنام بود، در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد و سپس در ثانیه‌های پایانی حساب کار را به سود خودش عوض کرد تا آخرین تیم راه یافته به مرحله یک نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیای 2024 لقب بگیرد.
تیم ملی ایران ساعاتی پیش توانسته بود با پیروزی مقتدرانه برابر قرقیزستان به مرحله نیمه نهایی برسد و با این وصف یکی از دیدارهای نیمه نهایی میان ازبکستان و ایران برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار نیمه نهایی میان دو کشور تایلند و تاجیکستان برگزار خواهد شد.
گفتنی است با صعود ازبکستان به مرحله نیمه نهایی 4 سهمیه آسیا در جام جهانی ازبکستان که قرار است چند ماه دیگر برگزار شود، مشخص شد و حالا یک سهمیه دیگر باقی مانده که 4 تیم شکست خورده در مرحله یک چهارم نهایی برای کسب آن تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود