Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلایی که به جان پارما افتاد، باشگاه تاریخی باری را هم زمین گیر کرد.

طرفداری- باری که فصل گذشته با هدایت فابیو گروسو تا مرحله پلی آف صعود به سری آ هم پیش رفت، ورشکسته شد و طبق قوانین فوتبال ایتالیا به پایین تر سطح حرفه ای یعنی سری دی سقوط کرد. این اتفاق سه سال پیش برای پارما نیز تکرار شده بود.

با تایید فدراسیون فوتبال ایتالیا، باشگاه 110 ساله باری اعلام ورشکستگی کرده است و کارش را از سری دی از نو آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه تا ساعت 18 به وقت محلی فرصت داشت تا حساب هایش را متعادل و بدهکاران را راضی کند. حتی گفته شد چند سرمایه دار مشهور از جمله مالک لیدز یونایتد، آندره آ رادریتزانی برای خرید سهام این باشگاه اقدام کرده اما حکم سقوط این باشگاه زودتر تایید شده بود. اکنون شهرداری باری و برخی از سرمایه داران این شهر قصد دارند این باشگاه تاریخی را در دست بگیرند تا از سری دی دوباره به دسته های بالاتر برسد. سن نیکولا، ورزشگاه تاریخی این شهر میزبان بازی های مهمی در سال های اخیر بوده است اما حالا تیم شهر باری باید سال ها از سطح اول فوتبال ایتالیا دور بماند.

لازم به ذکر است دو باشگاه آولینو و چزنا نیز در خطر ورشکستگی و سقوط به سری دی هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد

نراتزوری مانند سال گذشته، بار دیگر تمایل زیادی به جذب کاپیتان 34 ساله رئال مادرید دارد.

طرفداری | اینتر بار دیگر به جذب رایگان ناچو فرناندز علاقه جدی نشان داده‌است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از انتشار اخبار جدایی ناچو فرناندز از رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023، اینتر بار دیگر به جذب کاپیتان مادریدی‌ها علاقه نشان داده‌است. نراتزوری می‌خواهد ناچو را در تابستان پیش رو و به صورت رایگان به جوزپه مه‌آتزا بیاورد، با این‌حال کار افعی‌ها برای جذب مدافع 34 ساله رئال آسان نیست. ناچو گزینه‌های دیگری روی میز دارد و شرایط انتقال به خارج از اروپا را نیز بررسی می‌کند. اینتر فصل گذشته هم برای به‌خدمت گرفتن ناچو فرناندز تلاش کرده بود، اما او در نهایت یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کرد. 

تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید ادعای رلوو؛ ناچو دوست دارد به MLS یا عربستان برود

آینده ناچو کاملاً باز است و این مدافع 34 ساله هنوز هیچ تصمیمی در خصوص باشگاه بعدی خود نگرفته‌است. با این‌حال ناچو ترجیح می‌دهد با ترک فوتبال باشگاهی اروپا، به MLS یا لیگ حرفه‌ای عربستان منتقل شود. یکی از دلایل ناچو برای خروج از قاره سبز، به صفر رساندن احتمال رویارویی خود با باشگاه زندگی‌اش یعنی رئال مادرید است. اینتر در ادامه تلاش زیادی خواهد کرد تا ناچو را متقاعد به پوشیدن پیراهن آبی‌ومشکی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • قهرمان ایتالیا به دنبال کاپیتان رئال مادرید؛ اینتر، ناچو فرناندز را می‌خواهد
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • جنگ سهمیه: آتالانتا و فیورنتینا، چشم و چراغ ایتالیا
  • آخرین باری که یک کشور به اسرائیل حمله کرده چه زمانی بود؟ | تصاویر
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ایتالیا از اسرائیل خواست تا عملیات نظامی خود در غزه را متوقف کند
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا