Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:02:52 GMT

ریزش کوه در جاده ایذه - دهدز پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۲۶۶

ریزش کوه در جاده ایذه - دهدز پاکسازی شد

ایذه - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز اعلام کرد: ریزش کوه که روز دوشنبه در جاده ایذه - دهدز رخ داده بود، با تلاش راهداران پاکسازی و تردد در آن جریان دارد.

کیوان آبسته روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال بارندگی شدید در شهرستان ایذه، از بامداد امروز در چند نوبت شاهد ریزش کوه در جاده ایذه - دهدز در نزدیکی تونل های کارون3 و روستای لپر بودیم که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع ماموران راهداری هم اکنون جاده ایذه - دهدز - لردگان(چهارمحال و بختیاری)باز بوده و تردد در آنها در حال انجام است.
آبسته، با اشاره به آماده باش راهداران با تجهیزات و ماشین آلات این اداره، یادآور شد: دو گروه راهداری با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در حوزه دهدز به ایذه و دهدز لردگان در حال گشت زنی هستند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهدز افزود: با توجه به ادامه بارش ها و لغزنده بودن جاده ها، و تردد کوچ عشایر، رانندگان با احتیاط، صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند تا از بروز حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری شود.
جاده ایذه - دهدز - لردگان از مسیرهای ارتباطی خوزستان به استان چهارمحال بختیاری و اصفهان است.
7161/ 6037

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان