Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@14:01:52 GMT

استقلال مقابل رباط مراکش متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۳۱۵

استقلال مقابل رباط مراکش متوقف شد

تیم فوتبال استقلال تهران طی دیداری تدارکاتی در استانبول به مصاف تیم رباط مراکش رفت و برابر این تیم به تساوی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال که در اردوی آماده سازی پیش فصل خود در استانبول به سر می برد، عصر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم رباط مراکش رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ به ۲  به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر تیم تحت رهبری اش را با ترکیب: سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، فرشید اسماعیلی، رضا آذری، اللهیار صیادمنش، فرشید باقری و روح الله باقری روانه این دیدار کرد. 

نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود تیم رباط به پایان رسید و در نیمه دوم فرشید اسماعیلی هافبک میانی آبی پوشان دو بار از روی نقطه پنالتی دروازه تیم مراکشی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال استقلال دیدار دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در آیین اختتامیه بیست‌و‌یکمین جشنواره کتاب و رسانه با حضور سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صداوسیما و برخی از مسئولان فرهنگی در سالن مهر و ماه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار و از برگزیدگان آثار فاخر و برتر این جشنواره تجلیل شد.

در این دوره فرشید سِگار عکاس و مستند ساز خبری اهل مازندران، توانست رتبه نخست بخش چند رسانه‌ای بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی کتاب و رسانه را برای اثر «این قریه خادم کتاب است» کسب کند.

فرشید سِگار خبرنگار و عکاس خبری به عنوان دبیر بخش چند رسانه‌ای پایگاه خبری بلاغ نیوز و مدیر مسئول پایگاه خبری نکته آنلاین در عرصه تصویر و مستند حوزه خبر در استان مازندران فعال است.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • شکست تیم وحید شمسایی مقابل مراکش
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس