Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@05:12:42 GMT

ازدواج جنجالی دختر میلیاردر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۳۲۸

ازدواج جنجالی دختر میلیاردر+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

دختر جوان روس به نام "irina" که فرزند میلیارد معروف"Alexander chigirinskaya" است پس از حضور در یک مهمانی مجلل با درخواستی از سوی پسری پولدار مواجه شد که اصلا برایش خوشایند نبود.

این پسر که ثروت او نیز سر به میلیارد‌ها می‌زد به محض دیدن دختر نامبرده با تصور اینکه یک پیشخدمت مقابلش ایستاده، مقابل تمامی میهمان‌ها از او درخواست یک لیوان آب کرد، اتفاقی که پایانی بسیار دور از انتظار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بیان این درخواست و واکنش دختر میلیاردر که پدرش از ساختمان ساز‌های مشهور است، جوان ثروتمند از تقاضا و اشتباه بزرگ خود بسیار شرمنده شد، اما ماجرا به همینجا ختم نشد.

این پسر که دلش پیش دختر روس جا مانده بود مجدد به سراغش آمد و از او درخواست ازدواج کرد، پس از مطرح شدن این تقاضا و قبول آن از سوی دختر، جشنی مجلل با هزینه ۱.۲ میلیون پوند به راه افتاد، از هزینه‌های این مراسم می‌توان به لباس عروس ۱۶۵۰۰۰ پوندی که طراح آن، شهروند لبنانی مشهور بود یا غذا‌های رنگارنگ و متنوع که ۳۵۰۰۰۰ پوند برای آن پول خرج شد، اشاره کرد. کیک بسیار مجلل و کیف دستی ۶۰۰۰ پوندی عروس از دیگر موارد خبرساز این جشن بود. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

انتهای‌ پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ثروت ازدواج شهروند پول ازدواج پول ثروت شهروند پارس دختر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶ هزار ولادت در ایلام

                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نجم الدین خسروی اظهار داشت: از تعداد ولادت های ثبت شده سه هزار و ۳۵۴واقعه تولد پسر و سه هزار و ۱۲۳ واقعه تولد دختر بوده است.

وی افزود: تعداد ولادت‌های شهری از این مقدار چهار هزار و ۵۶۷ مورد و ولادت‌های روستایی یک هزار و ۹۱٠ واقعه بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام ادامه داد: به طور میانگین ماهانه تعداد ۵۸۸مورد و شبانه روز حدود ۲٠ مورد ولادت به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین از این میزان ولادت تعداد ۳۱۳مورد چند قلو زایی شامل ۱۵۲ مورد دو قلو و سه مورد سه قلو زایی ثبت شده است.

خسروی عنوان کرد: در مدت یاد شده تعداد ۲هزار و ۳۹۳ واقعه فوت در استان ایلام رخ داده که از این میزان یک‌هزار و ۶٠۸ مورد شهری و ۷۸۵ مورد روستایی بوده است.

وی به آمار ازدواج در استان ایلام نیز در این مدت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد ۳هزار و ۴۵۹ واقعه ازدواج شامل ۲هزار و ۸۱۳مورد شهری و ۶۴۶ مورد روستایی به ثبت رسیده که بطور میانگین در هر ماه تعداد ۳۱۴ و در شبانه روز ۱۱ مورد ازدواج انجام گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام تصریح کرد: در این مدت در استان ایلام تعداد ۳۵ هزار جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

خسروی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل ثبت احوال استان ایلام در سال جاری ثبت درخواست ۲۷هزار قطعه کارت هوشمند ملی انجام شده است.

وی اعلام کرد: در ۱۱ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۹هزار کارت هوشمند ملی تحویل متقاضیان داده شده است.

جمعیت استان ایلام در حال حاضر بر اساس اعلام ثبت احوال بیش از ۶۱۲ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) افتتاح متفاوت یک پل روگذر شهری با جشن ازدواج
  • احتمال جنجالی: دنی آلوز از زندان آزاد می‌شود!
  • عکس | تصویری از نوه زیبای کتایون ریاحی!
  • ثبت بیش از ۶ هزار ولادت در ایلام
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • رقم وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ مشخص شد+جزئیات 
  • همه چیز درباره عشق، ازدواج و فرزندان یوسف و زلیخا
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • خواستگاری برای دایی و ازدواج با خواهرزاده!
  • بهرام رادان پدر شد + عکس