Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی مجتمع آموزشی دخترانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌ دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمدحسین صادقی رئیس واحد مرند در مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی مجتمع آموزشی دخترانه سما اظهار کرد: «سما واحد مرند یکی از موفق‌ترین معاونت‌های در استان است و باید در تعالی و رشد و شکوفایی بیشتر آن تلاش کنیم و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس واحد مرند تلاش‌های دانش‌آموزان ممتاز را در عرصه‌های علمی و آموزشی ارزنده و افتخارآمیز دانست و گفت: «همه شما آینده‌سازان این مرز و بوم اسلامی هستید و امیدواریم که این ترقی و تعالی کماکان تداوم بیاید زیرا جامعه نیازمند افتخارات شما است.»

صادقی اهمیت تعلیم و تربیت در امر آموزش تاکید کرد و افزود: «باید دانش‌آموزان را به مسائل فرهنگی و قرآنی هدایت کنیم و رشد شکوفایی استعدادهای نسل نو و آشنایی جوانان با مسائل فرهنگی و قرآنی از وظایف همه ماست که در این راه باید تلاش بیشتری کرد.»

این مسئول بیان کرد: «همه امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی واحد دانشگاهی برای گسترش مدارس سما بویژه برای دانش‌آموزان باید استفاده کرد و دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی تا مقطع دانشگاهی با دانشگاه آزاد اسلامی آشنا شده، مدارس سما و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان برند در ذهن دانش‌آموزان باشد و این در جذب حداکثری دانشجو و دانش‌آموز نقش مهمی خواهد کرد.»

صادقی دانش‌آموزان موفق و ممتاز را مدیران آینده این کشور عنوان کرد و گفت: «هرگونه سرمایه‌گذاری مادی و معنوی برای دانش‌‌آموزان می‌تواند آینده کشورمان را تضمین کند.»

رئیس واحد مرند در مورد برنامه آتی مدارس سما و راه‌اندازی مدرسه پسرانه سما مطالبی بیان کرد و افزود: «مدارس سما این واحد دانشگاهی نه تنها در سطح شهر بلکه در سطح استان به یکی از مدارس برتر تبدیل خواهد شد و این موثر نخواهد شد بلکه با تلاش و کوشش شما مدیران، مربیان مدارس.»

اباذر کاظمی رئیس آموزش و پرورش مرند نیز با تشکر از معلمان، مدیران مدارس و مسئولان دانشکده و مدارس سما در مورد درخشش دانش‌آموزان مرند در کنکور سراسری، خیران مدرسه ساز، برگزاری المپیادهای علمی و پژوهشی و ورزشی و سایر افتخارات دانش آموزان مطالبی بیان کرد.

در ادامه برنامه‌های شاد و متنوع از جمله اجرای مسابقه ورکشاب نقاشی در مورد حجاب و عفاف تجلیل از برگزیدگان حجاب برتر، اهدای لوح‌ به دانش‌آموزان ممتاز برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بازارچه کسب و کار دانش‌آموزی با حضور رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما، مدیران، معلمان و حضور پرشور دانش‌آموزان در دبستان پسرانه سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد. در این بازارچه دانش‌آموزان محصولات دست ساز و اقلامی دیگر خود را در معرض فروش قرار دادند و بدین ترتیب با نحوه کسب و کار به صورت عملی آشنا شدند. 

رضا مسعودی مدیر کل مجتمع آموزشی مدارس سما در حاشیه برپایی این بازارچه اظهار کرد: بازارچه دانش‌آموزی با هدف آموزش بهتر واحد‌های پولی آموزش خرید و فروش به دانش‌آموزان و افزایش روحیه‌ی خود باوری و اعتماد به نفس و همیاری در مدرسه ابتدای پسرانه برگزار شد.

دیدار کارکنان دانشگاه آزاد آباده با امام جمعه شهرستان

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان آرش زارعیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همراه جمعی ار کارکنان این واحد دانشگاهی به دیدار امام جمعه شهرستان حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا رفتند.

آرش زارعیان در این دیدار گزارشی از روند اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده ارائه داد.

حجت الاسلام سیدعلیرضا دانا نیز با بیان برنامه‌ها و اهداف در حوزه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی اظهار کرد: با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان گام‌های مؤثری در همه مسائل جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سمای آباده
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟