Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@11:22:28 GMT

جشن تولد خونین در ویلای شمال

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۳۴۴

رکنا نوشت: بامداد یکشنبه 24 تیرماه جوان 23 ساله چالوسی در جریان درگیری با دوستش در یک جشن تولد با ضربات چاقو از پا درآمد.

سرهنگ شعبان مهری، فرمانده انتظامی نوشهر گفت: این واقعه هنگام برگزاری جشن تولد در یکی از ویلاهای منطقه «شمعجاران» نوشهر بین دو دوست حدود ۲۳ ساله که هر دو از اهالی چالوس بودند، رخ داد که در نهایت منجر به قتل یکی از آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاتل که پس از این جنایت شناسایی شده بود پس از یک روز فرار در حالی که به قزوین فرار کرده بود دستگیر شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۳ درصدی احداث راه دسترسی به بندر نوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی راه دسترسی به بندر نوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

سعید کیاکجوری؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در نوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی راه دسترسی بندر نوشهر با تأمین به موقع اعتبارات به پیشرفت فیزیکی 83 درصدی رسیده و طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در هفته دولت سال 1403 به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: از آنجا که بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب مازندران است، طرح راه دسترسی بندر نوشهر مشکل اعتباری ندارد و طبق برنامه زمان‌بندی در حال اجراست و برای افزایش فعالیت و زیرساخت‌های بندر نوشهر برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده  که می‌تواند در اقتصاد منطقه اثرگذار باشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: سهم بنادر مازندران از تجارت دریایی در بنادر ایرانی دریای خزر از 13 درصد سال قبل به 18 درصد در سال جاری رسیده که افزایش 5درصدی داشته است.

کیاکجوری درخصوص گسترش زیرساخت‌ها و مساحت بندر نوشهر نیز گفت: 200 هکتار زمین در منطقه شهر پشت نوشهر برای توسعه سطح در نظر گرفته شد که باید مصوبه لازم برای الحاق به محوطه بندری صادرو به ما ابلاغ شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ایجاد اسکله مسافربری در بندر نوشهر انجام شده است تا با همکاری بخش خصوصی و شریک تجاری نسبت به ایجاد اسکله و ترمینال مسافری در بندر نوشهر اقدام کنیم.

کیاکجوری با بیان اینکه تاکنون ابطال 92 موافقت اصولی اسکله تفریحی در مازندران از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان انجام شده، گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی مسؤولیتی در زمینه طرح‌های گردشگری ندارد و مسئوولیت صدور مجوز مارینای ساحلی با سازمان بنادر نیست و گردشگری باید در این زمینه برنامه‌ریزی کند زیرا ما متولی صدور مجوزها نیستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح منطقه آزاد سه لکه‌ای مازندران افزود: انتخاب بندر نوشهر به عنوان یکی از نقاط این منطقه آزاد است و این پروژه در مرحله اجرای کارهای مقدماتی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش جنگلبانان، تعطیلات نوروزی در مازندران
  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • جهنم خونین در نبرد رویاها
  • رامین رضائیان: احساس می‌کنم 23 ساله‌ام
  • قتل سه بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • قتل ۳ بی‌گناه توسط مرد بی‌خانمان
  • فعالیت ۳۱ گروه گشت حفاظتی در جنگل‌های غرب مازندران
  • پیشرفت ۸۳ درصدی احداث راه دسترسی به بندر نوشهر
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند | ابوحمزه القاضی کجا اقامت دارد؟
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند