Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری داوران ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، پس از درخشش در این مسابقات بامداد امروز (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)  وارد ایران شدند.

همچنین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی به روسیه سفر کرده بود، همراه با تیم داوری ایران به تهران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم داوری ایران در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، به ترتیب دیدارهای مکزیک - آلمان، برزیل - صربستان، آرژانتین - فرانسه و بلژیک - انگلیس را سوت زدند.

محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و فریدون اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) مسئولانی هستند که برای استقبال از فغانی در فرودگاه امام خمینی (ره) حضور داشتند.  

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال 2018 علیرضا فغانی داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی