Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@11:48:55 GMT

سه نسل بازیگر در یک سریال+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۵۵۵۸

سه نسل بازیگر در یک سریال+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

اکبر رحمتی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون درباره سریال "پدر" گفت: فیلمبرداری سریال پدر هنوز به پایان نرسیده و تا 10 روز دیگرادامه دارد.

وی در همین راستا افزود: همه عوامل سریال پدر امیدوار هستند که این اثر با استقبال مخاطب روبرو شود، ما تلاش خود را در زمان بازی کرده‌ایم تا اثری خوب که مورد پسند مخاطب باشد تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر درباره نقشش در سریال "پدر" اظهار کرد: من نقشم در سریال پدر را دوست دارم چون دقیقا متناسب با شخصیت خودم است. من نقش بزرگ خانواده را دارم که در چند نسل حضور داشته‌ام و به اصطلاح در مشکلات شخصیتی تاثیرگذار و آرامش بخش برای سایر اعضای خانواده هستم.

 رحمتی درباره همکاری با بهرنگ توفیقی و حامد عنقا اظهار کرد: پیش از سریال پدر من با توفیقی و عنقا سابقه همکاری داشته‌ام و برای من لذت‌بخش است که با هر دو این دوستان کار می‌کنم، این همکاری ارزشمند است و امیدوارم این همکاری دلچسب در آثار بعدی نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تعامل خوبی که در میان عوامل سریال پدر وجود دارد افزود: گروه صمیمی و خوبی در سریال پدر جمع شدند تا اثری خوب تولید شود. عواملی که در کنار هم به دور از حاشیه کار کرده و می کنند تا مخاطبان شاهد اثری خوب از تلویزیون باشند.

بازیگر سریال "پدر" درباره فضای پشت صحته سریال پدر توضیح داد: در سریال پدر سه نسل بازیگری حضور دارند. من به عنوان پیشکسوت، مهدی سلطانی و لعیا زنگنه نسل میانسال و سینا مهراد و ریحانه پارسا نسل جوان عرصه بازیگری در این سریال هستیم، نسل جوان بسیار بچه‌های با استعدادی هستند، سینا مهراد و ریحانه پارسا در این سریال بسیار خوب بوده‌اند یعنی می‌توانم بگویم نسل جدید بسیار باهوش هستند، امیدوارم روند خوب بازیگری برایشان ادامه داشته باشد و در عرصه بازیگری موفق باشند.

وی ادامه داد: هیچگونه اختلافی در بین عوامل به ویژه در ارتباط با نسل جوان وجود نداشت و رابطه بسیار خوبی نیز بین ما برقرار بود به ویژه ارتباط من با سینا مهراد که به شدت صیمانه و مانند پدر و پسر بود.

رحمتی ضمن اشاره به پیام سریال "پدر" برای مخاطبان خاطرنشان کرد: سریال پدر اثری خانوادگی و ساختار شکنانه است و در آن علاوه بر موضوع عشق ویژگی‌های اخلاقی چون فداکاری، مردانگی، جوانمردی و گذشت تاکید شده که گروه نیز به دنبال تحقق نتیجه‌ای خوب از ساخت آن بوده است.

 

انتهای پیام/ 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینما و تلویزیون پدر بازی مشکلات خانواده نسل جوان بازی تلویزیون خانواده سینما و تلویزیون نسل جوان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی،بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون رف، از از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود  چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد ، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های "وِل وِله"، "چراغ‌هایِ ناتمام"، "گذر" و سریال‌های "پایتخت ۶"، "شکوه یک زندگی"، "آهوی ماه نهم"، "هِدارپِه"، "کَلّه وَنگ" و ... حضور داشته است.

دیگر خبرها

  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • عکس| بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش
  • عکس| این دو بازیگر «پایتخت» چه زمانی به ایران باز می‌گردند؟
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون