Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شریعتی نیا سر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص اخراج 800 نفر از اعضای هئیت علمی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور، با گستره آموزشی و پژوهشی ملی و بین المللی از نظر تعداد اعضای علمی و رشته‌های حضوری و نیمه حضوری با حدود ۳۹۰۶ عضو هئیت علمی و حدود ۵۰۰ هزار دانشجو یکی از زیرنظام‌های اساسی وزارت علوم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هیچ یک از اعضای هئیت علمی را از دانشگاه های کشور اخراج نمی‌کنیم و نخواهیم کرد؛ اعضای هیئت علمی جایگاه ویژه ای در دانشگاه‌ها دارند و هیچ گونه اخراجی در دستور کار دانشگاه‌ها برای اعضای هئیت علمی نیست.

معاون آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: حقوق و مزایای افرادی که به عنوان دستیاران آموزشی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند، تعیین و پرداخت شده است و هیچ یک از آنان اخراج نشده اند.

شریعتی نیاسر یادآورشد: طرحی را برای اعضای هئیت علمی دانشگاه پیام نور در دست بررسی داریم و براساس آن،  اساتید شاغل در رشته‌های  کاربردی  به صورت داوطلبانه امکان انتقال به دانشگاه های فنی و حرفه ای را دارند تا  دانشگاه های مقصد از وجود این اعضای هئیت علمی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ماجرای اخراج اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر ونماینده مجمع بین المللی اساتید مسلمان گفت : با راه اندازی سایتی از همه استادان و دانشجویان و نخبگان داخل و خارج از کشور دعوت شده که در حوزه های علمی و پژوهشی رژیم اشغالگر قدس را تحریم کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دکتر هاشمی فر افزود: اطلاعات تمام استادان و دانشجویان در این سامانه به صورت محرمانه محفوظ خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد