Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - روزنامه الوطن عمان نوشت: عربده کشی های رژیم صهیونیستی، تغییری در معادلات میدانی سوریه ایجاد نمی کند.

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، روزنامه الوطن چاپ مسقط افزود: این عربده کشی ها بیش از آنکه توان تغییری در معادلات میدانی داشته باشد نشانه کینه، نا امیدی، تروریسم و دشمنی آشکار با ملت سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمله رژیم صهیونیستی به پایگاهی در اطراف فرودگاه النیرب در استان حلب، اقدامی برای تقویت موضع رئیس جمهوری آمریکا در مذاکره با رئیس جمهوری روسیه و تلاشی برای افزایش روحیه تروریست ها بود.
اما رئیس جمهوری روسیه می داند که میدان امروز سوریه مانند گذشته نیست و یقین سوری ها از پیروزی کامل و عزم و اراده و پایداری ملت، ارتش و رهبران سوریه برای ادامه این نبرد و میزان فداکاری هایی که تاکنون کرده اند اجازه کوتاه آمدن از استقلال و پیروزی های کسب شده را نمی دهد.
از سوی دیگر زبان میدان و پیروزی های میدانی ارتش سوریه پشتوانه ای برای پوتین در مذاکره با ترامپ بود.
ترامپ و هم پیمان راهبردی او در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی نیز به خوبی می دانند که آهنگ پیروزی های ارتش سوریه در جبهه های مختلف نشانه شکست گروه های تروریستی در داخل این کشور و فروپاشی توطئه های تروریستی است که هدف آن ها ویران کردن سوریه بود.
این تحولات چشمگیر میدانی تاثیرات بزرگی بر دشمنانی دارد که نقشه های تخریب سوریه را طراحی کردند.
تحولات اخیر نشان می دهد که رژیم صهیونیستی طرف اصلی توطئه علیه سوریه به خاطر درهم شکستن این توطئه دچار ترس و نگرانی شده است و این وحشت زمانی بیشتر خواهد شد که ارتش سوریه وارد نبرد قنیطره شود و این منطقه را به آغوش وطن بازگرداند.
رژیم صهیونیستی با حمله به پایگاه ارتش سوریه در استان حلب پیش از نشست ترامپ و پوتین قصد داشت نظرها را به سوی خود جلب و اعلام کند در میدان سوریه حضور دارد و خواسته های آن باید مورد توجه قرارگیرد ولی در دستیابی به این هدف ناکام ماند و این عربده کشی تاثیری در معادلات میدانی نخواهد داشت.
رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با چند موشک یک پایگاه نظامی در اطراف فرودگاه النیرب در استان حلب را هدف قرار داد.
شبک**6116**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي استان حلب فرودگاه النيرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا

به گزارش جام جم آنلاین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان 12 تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

منابع مذکور تاکید کردند که کامیون‌های نظامی رژیم صهیونیستی بر اثر اصابت مستقیم موشک هدایت‌شونده در مجاورت این پایگاه به طور کامل منهدم شدند. همچنین گلوله‌های شلیک شده توسط رزمندگان مقاومت به محل تجمع نظامیان اشغالگر در داخل پایگاه اصابت و تلفات و صدمات قطعی به آنها واردکرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که در زمان وقوع این عملیات، پایگاه رویسات العلم رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا هدف آتش مستقیم رزمندگان حزب الله قرار گرفت و بخش‌هایی از پایگاه برای مدتی در آتش سوخت.

رژیم صهیونیستی انتشار اخبار مربوط به این حمله ترکیبی و کمین مرگبار حزب الله را ممنوع کرد و اطراف شهرک کفرشوبا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اندکی پیش از این عملیات در بیانیه‌ دیگری اعلام کرده بود که مجاهدانش یک یگان متعلق به ارتش اشغالگر را در پایگاه نظامی المالکیه اشغالی هدف قرار دادند. نظامیان صهیونیست که تحت نظارت رزمندگان حزب الله قرار داشتند، هنگام ورود به پایگاه المالکیه هدف آتش مستقیم توپخانه حزب الله قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد