Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور مکزیک اعلام کرد حقوقش را با توجه به شرایط بد اقتصادی کشورش، ۴۰ درصد کاهش خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشستی خبری در شهر مکزیکو سیتی پایتخت مکزیک داشت، از  کاهش ۴۰ درصدی حقوقش با توجه به شرایط بد اقتصادی مکزیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم رئیس جمهور جدید مکزیک واکنش‌های زیادی در داخل این کشور همراه داشت و حتی گفته می‌شود به محبوب‌تر شدن وی در نزد افکار عمومی منجر شده است و مردم منتظر اقدامات عملی بیشتر وی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس جمهور مکزیک مکزیک شرایط اقتصادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در حاشیه این جلسه با بیان اینکه بمنظور بررسی میزان پیشرفت طرح ها و تصمیم گیری برای سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به قم این جلسات برگزار می شود گفت: میزان پیشرفت پروژه ها بر اساس میزان تخصیص اعتبار و مشکلات اجرایی پیش روی طرح ها در این نشست ها بررسی می شود.
مهدی متقیان افزود: بررسی ها نشان می دهد طرح های دور نخست سفر ریاست جمهوری با توجه به میزان تخصیص اعتبار پیشرفت مناسبی دارند.
وی گفت: با حضور مدیران دستگاه ها برای دور بعدی سفر، تخصیص اعتبار طرح های دور نخست و سایر طرح های زیر ساختی، عمرانی و انرژی در دستور کار قرار دارد.
در دور نخست سفر دولت سیزدهم به قم ۱۴۸ پروژه و مصوبه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار ۲۵۰ میلیارد تومان به تصویب رسید

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • اخبار سفر رئیس‌جمهور به پاکستان / رئیسی: سطح روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به میزان سطح روابط سیاسی نیست
  • رئیس جمهور پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا: ایران مصمم به برداشتن گام‌های جدید در توسعه روابط با کشورهای همسایه است
  • رئیسی پیش از عزیمت به پاکستان و سریلانکا چه گفت؟
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • رئیسی: همه به وظایف خود در موضوع عفاف و حجاب باید توجه کنند