Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی مراتب قدردانی خود را از ابراز تعهد عمیق دونالد ترامپ به امنیت اسرائیل اعلام کرد.
بنیامین نتانیاهو در اظهاراتی در فلسطین اشغالی گفت من اظهاراتی را ستایش می کنم که در نشست خبری دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وهله نخست مراتب قدردانی خود را از ابراز تعهد عمیق دونالد ترامپ به امنیت اسرائیل اعلام می دارم که در این نشست خبری مطرح شد. می خواهم عرض کنم ائتلاف بین اسرائیل و ایالات متحده هرگز تا این اندازه قوی نبوده است. ثانیا می خواهم از سخنان رئیس جمهور پوتین قدردانی شدید داشته باشم مبنی بر اینکه باید به توافق نامه های جدایی بین اسرائیل و سوریه احترام گذاشته شود که در سال هزار و نهصد و هفتاد و چهار منعقد شد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رژيم صهيونيستي ترامپ پوتين سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه اینترنتی رأی الیوم در مقاله‌ای به همراهی حکومت اردن با سیاست‌های رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد؛ سیاست هایی که اخیرا در جریان عملیات وعده صادق و همراهی کامل اردن با صهیونیست ها نمود پیدا کرد.

این مقاله تاکید کرد که ایران به عنوان یکی از دولت‌های متعهد در حمایت از آرمان فلسطین از مدت‌ها پیش در قلب حوادث منطقه قرار گرفته است. همین همراهی و همبستگی باعث شد ایرانی ها اخیرا اقدامی عملی علیه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و همچنین هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق انجام دهند که ثابت می‌کند تعهد ایران در حمایت از آرمان فلسطین و مقابله با صهیونیسم تحت هر شرایطی خدشه ناپذیر است.

رای الیوم می افزاید که در سایه نسل کشی گسترده در نوار غزه پیش بینی می‌شد که جوامع عربی و اسلامی و به ویژه حاکمان آنها مواضع متحدی ضد رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند، اما واقعیت کاملاً مغایر با این پیش‌بینی‌ها بود و برخی از سران عرب به جای دفاع از مظلومان فلسطین در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

رأی الیوم به تلاش‌های دولت‌های متوالی آمریکا شامل دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در تشکیل ائتلاف منطقه‌ای اشاره و تاکید کرد که آمریکا هدف علنی از این ائتلاف را مقابله با تهدید ایران اعلام کرده است، اما در واقع هدف اصلی تشکیل آن، حمایت از امنیت اسراییل به عنوان متحد راهبردی آمریکا است. البته با وجود تلاش‌های متعددی که در این عرصه صورت گرفته دسترسی به این هدف بسیار بعید است، چرا که پتانسیل‌های سیاسی و منطقه‌ای اجازه تشکیل آن را نمی‌دهد و برخی دولت‌های منطقه‌ای نظیر ایران و عربستان به این نتیجه رسیده‌اند که حل اختلافات فیمابین از طریق گفت و گو امکان‌پذیر است نه تشکیل ائتلاف‌های امنیتی که باعث پیچیده‌تر شدن اوضاع خواهد می گردد.

کد خبر 6084107

دیگر خبرها

  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان