Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > حوادث - ایران نوشت:عصر یکشنبه 24 تیر مرد جوانی به کلانتری 181 عوارضی رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. او گفت: ساعت 11 امروز همسرم سوار بر خودروی پرایدش خانه را به قصد خرید ترک کرد. چند ساعتی از رفتن همسرم گذشته بود که نگران شدم و با تلفن همراهش تماس گرفتم. اما گوشی او در دسترس نبود. با این تصور که شاید به خانه دوستان و اقوام رفته باشد با آنها تماس گرفتم اما آنها هم خبری از همسرم نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سابقه نداشت که همسرم مدت زمان طولانی دخترم را در خانه تنها بگذارد و بی‌خبر جایی برود. تصور می‌کنم که برای او اتفاقی رخ داده باشد.


با شکایت مرد جوان تحقیقات برای یافتن مینا آغاز و شماره پلاک خودروی او به کلیه واحدهای گشت اعلام شد.

ساعتی بعد مأموران کلانتری خودروی پراید زن جوان را در حالی که یک مرد افغانی راننده آن بود مشاهده کردند. با دستور ایست مأموران، راننده 25 ساله دستگیر شد.

وی در بازجویی‌ها بسرعت لب به اعتراف گشود و گفت: صبح امروز من به همراه دو همولایتی‌ام سوار ماشین مینا شدیم. مینا به سمت پارک جنگلی چیتگر حرکت کرد و در نزدیکی پارک توقف کرد. چون آشنایی زیادی با مینا نداشتم، من داخل ماشین ماندم و دو دوستم به همراه زن جوان وارد پارک شدند. ساعتی از رفتن آنها گذشته بود که دوستانم هراسان از پارک خارج شده و از من خواستند که حرکت کنم. سراغ مینا را که گرفتم آنها گفتند او را به قتل رسانده‌اند. بعد از طی مسافتی آنها از ماشین پیاده شده و به سمت کرج رفتند و من نیز با ماشین مینا در خیابان پرسه می‌زدم که دستگیر شدم.

با اعتراف مرد افغانی موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و تحقیقات برای یافتن جسد مینا و دستگیری دو متهم دیگر به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ادامه یافت. بدین ترتیب مأموران وارد پارک جنگلی شده و از ساعت 9 تا 12 شب به جست و جوی جسد پرداختند. درنهایت جسد مینا را داخل پارک جنگلی چیتگر درحالی که با شال خودش خفه شده بود یافتند.

به دستور بازپرس مرادی، جسد زن جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین کارآگاهان جنایی موفق به دستگیری دومین مرد افغان شدند. بررسی‌ها برای دستگیری متهم سوم این پرونده ادامه دارد.

 

23302

کلید واژه‌ها : رابطه نامشروع - جنایت - قتل -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رابطه نامشروع جنایت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۵ هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آمریت پاسپورت طالبان در فاریاب در سال گذشته بیش از ۲۵ هزار جلد پاسپورت به شهروندان این ولایت توزیع نموده است. 

با این توزیع ۵۱ میلیون افغانی عواید گردآوری و به خزانه افغانستان سپرده شده است.

مولوی سید عمر غفوری آمر پاسپورت طالبان در فاریاب گفت که این اداره در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۵ هزار و ۶۹۳ جلد پاسپورت توزیع که از آن مبلغ ۱۵۱ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۲۵۰ افغانی عواید جمع آوری و به خزانه تحویل کرده است.

این در حالی است که اداره ی پاسپورت فاریاب، در سال ۱۴۰۱ تنها نزدیک به ۸۲ میلیون افغانی عواید جمع آوری نموده بود.

مسئولان می گویند که تلاش دارند با ظرفیت سازی بیشتر، میزان عواید اداره ی پاسپورت را همچنان افزایش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۵ هزار جلد پاسپورت در فاریاب
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • ترفندهای پنهانی و زیرکانه رستوران ها برای تحت تأثیر قرار دادن ما (+عکس)