Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@12:18:11 GMT

۲۳ کارگاه آموزشی اعتیاد در مهدیشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۱۳۴

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر عصر روز گذشته 25 تیربا بیان اینکه بیش از ۲۳کارگاه آموزشی کنترل وکاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد دراین شهرستان به همت اداره تبلیغات اسلامی و همکاری روحانیون مستقر خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی با استقبال خوب روحانیون مهدیشهری روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کارگاه ها در راستای ارتقای دانش و ترویج فرهنگ پیشگیری از مصرف مواد مخدر و همچنین کاهش رفتارهای پرخطر در جامعه به‌ ویژه در بین مردم به‌ ویژه نوجوانان و جوانان بوده است در شهرهای در جزین، مهدیشهروشهمیرزاد برگزار شده است..

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر بر اجرای مطلوب برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعتیاد و تحت پوشش قرار گرفتن تمام جمعیت هدف اعم از والدین و فرزندان شهرستان دراین برنامه ها تأکید کرد و گفت: ما نسبت به تربیت جسمی و باورهای دینی جوانان مسئول هستیم و برای در امان ماندن از اعتیاد باید آن‌ها را به آموزه های دینی تشویق کنیم.

تقوی با بیان این‌که اعتیاد یک پدیده شوم و خانمانسوز است، افزود: نگاه اجتماعی، فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه به مسئله مبارزه با مواد مخدر است که سلامت و امنیت مردم به‌عنوان یکی از مهم ترین مسائل مورد توجه است که در این راستا نقش خانواده ها را در پیشگیری از اعتیاد موثر است که در راستای مبارزه با مواد مخدر باید از ظرفیت دیگر بخش ها از جمله روحانیون و مشارکت مردمی نیز استفاده کنیم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل