Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: حسن‌نیا گفت: 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شده و تا پایان هفته به یک جمع‌بندی کامل در این بخش خواهیم رسید.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کارگروهی با محوریت بررسی و پیگیری مطالبات رانندگان تشکیل شد، گفت: تا به امروز بیش از 6 جلسه از این کارگروه برگزار شده و مشکلاتی از جمله بیمه تکمیلی رانندگان، تعیین نرخ حمل بر تن کیلومتر، دریافت شکایات و انتظارات رانندگان، افزایش تعرفه حمل فرآورده‌های نفتی و رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل از مهمترین موضوعاتی بود که در این کارگروه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌نیا تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل رانندگان افزایش قیمت لاستیک و قطعات لوازم یدکی رانندگان کامیون بود که با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت این مشکل برطرف شد.

وی با بیان اینکه چندی پیش سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخواست تاسیس یک نمایندگی فروش لاستیک در شرکت‌های حمل‌ونقل را داده بود، گفت: روز گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت با تأسیس نمایندگی‌های فروش لاستیک در برخی از پایانه‌های حمل‌ونقل موافقت کرده است.

وی یادآور شد: تأسیس نمایندگی‌های لاستیک کمک می‌کند که به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت مصوب لاستیک‌ها به رانندگان فروخته شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره تخلفات برخی از شرکت‌های حمل‌ونقل برای گرفتن کمیسیون‌های اضافی گفت: میزان نظارت در پایانه‌های مرزی و پایانه‌های بار تشدید شده و هیچ یک از مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل حق ندارند کمیسیون اضافه‌ای از رانندگان دریافت کنند.

وی تأکید کرد: با تمامی متخلفان این بخش به شدت برخورد خواهیم کرد تا عدالت در این حوزه ایجاد شود.

حسن‌نیا گفت: قیمت کرایه حمل بار از ماه گذشته 20 درصد در استان‌های مختلف افزایش یافته و 80 درصد از مطالبات رانندگان کامیون برآورد شده و تا پایان هفته تمامی درخواست و مطالبات رانندگان جمع‌بندی خواهد شد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای درباره دستور وزیر راه و شهرسازی برای حادثه Incident تصادف تانکر سوخت با اتوبوس در سنندج گفت: پیرو بخشنامه وزیر راه وشهرسازی این حادثه به صورت کامل و فوری در حال پیگیری است و تا 2 روز آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فساد اخلاقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی لو رفت / او به زور به دختر 27 ساله تجاوز کرد! + تصویر

قتل فجیع حمیدالله کرامانی، محافظ افغانی رئیس جمهور + عکس

حمله داعش به روستای بی بی مریم

پسر فروغ فرخزاد درگذشت +عکس

مرگ وحشتناک کودک 6 ماهه همدانی با پنکه سقفی

اقدام شوم 3 مرد افغان با زن جوان شوهردار در پارک چیتگر

ناگفته های یک شرور اینستاگرامی از وحید مرادی +فیلم

دستگیری 4 شاخ اینستاگرامی تهران پس از قتل وحید مرادی

ادعایی جدید/ ماموران موساد شبانه وارد تهران شده و نیم تن اسناد هسته‌‌ای ایران را با خود بردند!؟

لحظاتی پیش رخ داد/ انفجار تروریستی در پارک شهر فاریاب

تجاوز پزشک مغز و اعصاب به بیماران زن و مرد!+عکس

مرد خشن در کوچه بن بست شهرک غرب مرا گیر انداخت! + عکس

رفتار زننده داماد با عروس 18 ساله مشهدی سر سفره عقد / پدر قبل از عقد مرا به اتاق فرستاد!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت بیمه حادثه Incident کامیون مطالبات فروش رانندگان لاستیک عکس قتل جوان حوادث پلیس تصاویر فیلم زنانه ویدیو ها مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای عرضه کننده فرش و موکت، لوازم اداری و خانگی در هرمزگان خبر داد.

عبدالرضا پیروی‌منش امروز، ۱۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت بر عرضه‌کنندگان لوازم خانگی و اداری گفت: طرح نظارتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۵ همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی  ادامه داد: فروشندگان فرش، موکت، یخچال، فریزر، یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و لوازم اداری از مواردی هستند که با توجه به پر تقاضا بودن مورد رصد قرار می‌گیرند.

به گفته معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حصول اطمینان از استمرار عرضه کالا با قیمت متعارف و بر مبنای فهرست قیمت موجود در نمایندگی‌های فروش و منطبق با نرخ‌های تایید شده انجام می‌شود.

وی نسبت به هرگونه سوءاستفاده و بازارسازی کاذب توسط سفته بازان از طریق امتناع از عرضه و گران‌فروشی هشدار داد و بر برخورد جدی با متخلفین تاکید کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزار و ۶ واحد در این حوزه فعالیت دارند که ۴۱۶ مورد از آن‌ها در مرکز استان هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ثبت ۱۴۶ پرونده تخلف قاچاق کالا در۱۶۰۰ مورد بازرسی در استان سمنان کدام تولیدکنندگان داخلی از رهبری خواسته بودند واردات لوازم خانگی ممنوع شود (+متن نامه)

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • مردم این شهر امروز پنجاه بِدَر را جشن گرفتند/ جشنی که مدارس را هم تعطیل می‌کند!
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • چند نوع تست لاستیک وجود دارد؟
  • تساوی «آویسپا» در حضور ۲۰ دقیقه ای زاهدی
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو