Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج هرمزگان، محمد دهقانی هادی سیاسی و فعال فرهنگی اجتماعی استان هرمزگان در همایش عفاف و حجاب در بیت االزهرای مسجد جامع شهرستان میناب گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان راه اندازی جنگ نرم به ویژه در زمینه حجاب و عفاف است که از این طریق و با تهاجم فرهنگی می‌خواهند با رخنه در روح و روان فرزندان این دیار نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر تهاجم فرهنگی و حمله به عفاف و حجاب جنگ فرهنگی است دستگاه های متولی باید عوامل داخلی و خارجی این تهاجم فرهنگی باید به مردم معرفی کنند.

این هادی سیاسی اظهار کرد: تحصیل کرده های خارج از کشور به اسم پزشک و متخصص دارند حجاب و عفاف دختران ما را مورد حمله قرار می دهند.و با دلایل علمی مدل های غرب را به خورد جامعه می دهند.

وی حمله به عفاف و حجاب را یک مدل جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: حمله به عفاف و حجاب حمله به دین است، پشت سر عفاف و حجاب طراحی‌ وسیعی صورت گرفته است،

به گفته این فعال فرهنگی اجتماعی دشمن با اشاعه فرهنگ و مدل های غربی در جامعه اراده ها و اعتقادات خانواده ها را سست کرده است،دشمنان  از ابزار مسخره کردن افراد باحجاب به مقابله با عفاف و حجاب پرداخته اند،آنها مومنین را مسخره می‌کنند، و بر علیه خانم های با حجاب جوک درست می کنند و کاری می کنند که بی حجابی در جامعه باب شود.

دهقانی با بیان اینکه در زمان حاضر به واسطه گسترش فضاهای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی، جوانان در معرض آسیب پذیری بیشتری قرار گرفته اند، گفت: نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب یکی از ابزارهای بسیارقوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: حجاب یکی از مهم ترین امور واجب در عرصه زندگی خانوادگی و اجتماعی واز عوامل سالم سازی اجتماعی است،اگر حجاب در جامعه ای نهادینه شود، بسیاری از آسیب های فردی و اجتماعی از آن جامعه بر طرف و اگر حجاب و عفاف در جامعه رعایت نشود آن جامعه به سرنوشت اندلس مبتلا می شود.

لازم به ذکر است در این مراسم پرچم متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) میزبان بانوان مینابی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ز

   

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این تجمع که شامگاه  پنجشنبه در چهارراه شریعتی دزفول برگزار شد، شرکت کنندگان از طرح نور نیروی انتظامی که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجارشکنی در حال اجراست، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع نیز خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ و حجاب و تلاش دستگاه‌های مربوطه برای گسترش موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان و جامعه شدند. 

همچنین در این تجمع شهروندان شرکت کننده خواستار تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا شدند.

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد