Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس فراکسیون فرهنگیان در دادخواهی از فروش تأسف بار بزرگترین مرکز فرهنگی آموزش وپرورش اردوگاه شهید باهنر برای بار دوم در ماه جاری به رئیس جمهور نامه نوشت.حمیدرضا حاجی‌بابایی در نامه‌ای به رئیس جمهور که درباره جلوگیری از فروش بزرگترین مرکز فرهنگی آموزش وپرورش اردوگاه شهید باهنر بوده، نوشته است: براساس اخبار واصله مطلع شدیم، آموزش وپرورش اردوگاه شهید باهنر تهران را به ثمن بخس(یک سوم قیمت) در قالب اجاره به شرط تملیک در اسفندماه ۱۳۹۵، به فروش رسانده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فروش این مرکز فرهنگی مهم کشور به شرکتی به نام «واسط مالی شهریور سوم»، افزوده است: با توجه به نقش حیاتی این اردوگاه آموزشی وفرهنگی در تعلیم وتربیت،بهره برداری مستمر از آن توسط دانش آموزان وفرهنگیان،این اقدام آموزش وپرورش موجب جریحه دار شدن احساسات خانواده بزرگ فرهنگیان کشور می شود و تبعات گسترده ای را به دنبال دارد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی،در این نامه از رئیس جمهور خواسته است با قید فوریت دستگاه‌های نظارتی نسبت به بررسی موضوع اقدام وگزارش آن را به فرهنگیان و نمایندگان مجلس ارائه کنند.

برخورد قاطع با مسببن این موضوع درخواست دیگری است که حاجی بابایی در نامه خود از رئیس جمهور برآن تاکید کرده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حاجی بابایی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: آیین نامه فروش اینترنتی دارو اصلاح شده و طی چند روز آینده با امضای وزیر بهداشت، ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا مظهری، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت با اشاره به تسهیل دسترسی بیمار به دارو با اجرای فروش اینترنتی دارو، گفت: در طول یک سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح، وقتی نسخه الکترونیکی برای بیمار تجویز و کد رهگیری ارسال شود، سامانه‌هایی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد که محدوده‌ی جستجو و محل تحویل داروی مورد نیاز را انتخاب می‌شود.

مظهری با اشاره به مشمول شدن فروش اینترنتی دارو در حوزه سرپایی، اضافه کرد: در این سکو‌ها حتی امکان ارتباط صوتی و تصویری بین مسئول فنی داروخانه با بیمار فراهم می‌شود تا در صورت نیاز برای مصرف دارو آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این طرح سهولت دسترسی بیماران به دارو‌های مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

مظهری با بیان اینکه دارو‌هایی که حمل آن‌ها نیاز به شرایط ویژه (سرما) دارد مشمول این سرویس‌ها نمی‌شوند، گفت: برای بیماران خاص که دارو‌های بسیار حساس و گران‌قیمت مصرف می‌کنند با ورود نهاد‌های حاکمیتی و وزارت بهداشت، سرویس دهی متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی به دلیل حضور رئیسی
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو باید ناظر بر بستر‌های فساد‌زا باشد
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • آیین نامه فروش اینترنتی دارو به زودی ابلاغ می‌شود