Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-وزير اطلاعات:رئيس جمهوري آمريکا ارزش مذاکره ندارد،ربيعي:از بيکاري 300 هزار نيروي کار جلوگيري کرديم،رييس اتاق تهران٣٠ ميليارد دلار قرارداد با اروپا و آسيا را درمعرض تهديد آمريکا دانست،ترامپ گفت وگو با پوتين راسازنده خواند،آمادگي ارتش صهيونيستي براي حمله به غزه و رد درخواست آمريکا براي منزوي کردن ايران ازسوي موگريني ازمهمترين خبرهاي 12ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
*********
زنجان- مشاور رئيس جمهوري و مسئول هماهنگي امور ايثارگران نهاد رياست جمهوري گفت: قانون جامع خدمت رساني به ايثارگران در آغاز دولت تدبير و اميد با جديت تمام عملياتي و ابلاغ شد و اين از مهمترين اقدامات دولت در حمايت از ايثارگران است.
زنجان-وزير اطلاعات ايران گفت: رئيس جمهوري کم مايه آمريکا درک نکرده است که اگر روزي ايران بخواهد با ايالات متحده مذاکره کند، با اين آدم سر ميز نمي نشيند، چرا که ترامپ ارزش مذاکره ندارد.
تهران-روابط عمومي وزارت اطلاعات با رد برخي اظهارات منسب به وزيراطلاعات، به نگارندگان چنين مطالبي توصيه کرد اخلاق رسانه و تقواي شرعي را رعايت کنند.
قزوين-وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي گفت: سال گذشته با تزريق 160هزار ميليارد ريال تسهيلات به بخش توليد با حمايت دولت از بيکارشدن 300 هزار نيروي کار در کشور جلوگيري شد.
تهران-رييس اتاق بازرگاني،صنايع، معادن و کشاورزي تهران گفت: پارسال قراردادهاي تامين اعتبار بانکي متعددي به ارزش حدود 30 ميليارد دلار با طرف هاي اتريشي، ايتاليايي، دانمارکي، چيني و کره جنوبي امضا شد که اکنون در معرضِ تهديد تحريم هاي آمريکا قرار گرفته است.
تهران-سخنگوي وزارت خارجه ايران گفت: شکايت جمهوري اسلامي از آمريکا به دليل نقض تعهدات بين المللي و مشخصا عهدنامه مودت است.
قزوين-وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي گفت: دولت براي نوسازي صنايع که منجر به حل بخش زيادي از مشکل اشتغال کشور مي شود، برنامه دارد و در اين حوزه اعتبارات خوب و قابل توجهي را به تصويب رسانده است.
تهران-وزير امور خارجه ايران گفت: شرکاي خارجي ما اين واقعيت را درک کرده اند که بازاري مطمئن تر و ايمن تر از ايران براي فعاليت هاي اقتصادي وجود ندارد.
اخبار خارجي
*********
نيويورک- 98.90 درصد ايرانيان مقيم کانادا با حضور مقامات اوتاوا در جمع منافقين مخالفت و تاکيد کردند اين گروهک نماينده ايرانيان مقيم اين کشور نيستند.
لندن- مجلس عوام انگليس با واردکردن اصلاحاتي به برنامه دولت محافظه‌کار ترزا مي براي خروج انگليس از اتحاديه اروپا رأي موافق داد و بدين ترتيب گام اصلي براي تسريع مرحله آخر مذاکرات برگزيت برداشته شد.
تهران-«ژان ايو لودريان» وزير خارجه فرانسه روز دوشنبه بر ضرورت فراهم آوردن شرايط براي فروش نفت ايران تاکيد کرد.
تهران-شبکه 12 تلويزيوني رژيم صهيونيستي دوشنبه اعلام کرد که ارتش رژيم صهيونيستي آماده انجام عمليات نظامي عليه غزه است.
بغداد-حيدرالعبادي نخست وزير عراق گفت: از اعتراضات مسالمت آميز و بيان مطالبات شهروندي حمايت مي کنيم اما عده اي با اقدامات تخريبي دنبال ضربه زدن به نجف اشرف از بعد اقتصادي هستند.
تهران-مسئول ارشد سياست خارجي اتحاديه اروپا روز دوشنبه در سخناني درخواست آمريکا مبني بر منزوي کردن ايران را به شدت رد کرد.
بيروت-«حسين جابري انصاري» دستيار ارشد وزير خارجه ايران در امور ويژه سياسي از گفت وگوي ايران با کشورهاي اروپايي درباره يمن طي ماه هاي اخير خبر داد.
تهران-جمال خضري رئيس کميته مردمي لغو محاصره غزه دوشنبه اعلام کرد: رژيم صهيونيستي مانع ورود يک هزار قلم کالا از گذرگاه کرم ابوسالم به غزه شده است.
تهران-ائتلاف عربي به سرکردگي عربستان اعتراف کرد که نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن از سال 2015 تاکنون 160 فروند موشک بالستيک به سوي عربستان پرتاپ کردند.
نيويورک-رئيس جمهوري آمريکا در نشست خبري مشترک که پس از ديدار با همتاي روس خود در هلسينکي فنلاند برگزار شد،گفت: درباره مسايل خطير براي دو کشور صحبت کرديم، گفت وگوي سازنده و خوبي داشتيم.
شبک**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاسخ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی در پی تجاوز به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت مستشاران و فرماندهان ایرانی به حدی محکم و منحصر به فرد بود که جهان پس از چند روز همچنان از ایران سخن می‌گوید.

فضای مجازی، سایت‌های خبری، کانال‌های تلویزیونی در سراسر دنیا از ارتقاء سطح نظامی ایران و به رخ کشیدن این قدرت در برابر ناتوانی اسرائیل همچنان در صدد تحلیل برآمده‌اند.

اما شهر تهران هم در چند روز اخیر با طرح‌های ابتکاری عناوین همین شبکه‌ها و رسانه‌های خبری را برای شهروندانش تیتروار به نمایش گذتشنه است، بنرهایی که اقتدار نظامی و هدف گیری دقیق موشک‌های ایرانی را از فرسنگ‌ها دورتر برای اصابت به اهداف مدنظر یادآور می‌شود.

در ادامه چهره جدیدی از این تقابل نظامی را در تهران ببینید؛

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا پیام داده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: قبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • امیرعبداللهیان: قلبل و بعد از عملیات به آمریکایی‌ها پیام دادیم
  • این روزها «همه راه‌ها به تهران ختم می‌شود»
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست
  • مرور مهم ترین اخبار روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • تقابل ایران و اسرائیل در تهران+ عکس