Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:03:51 GMT

باید در مورد FATF تصمیم عاقلانه بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۰۶۴۱۵

باید در مورد FATF تصمیم عاقلانه بگیریم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت پیوستن ایران به FATF گفت: ما نباید از این موضوع فرار کنیم و نباید هم فکر کنیم که FATF فتح الفتوح است بلکه باید با بررسی دقیق و همه جانبه به یک نتیجه عاقلانه برسیم.

غلامعلی جعفرزاده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت سه ماهه ای که FATF به ایران داده است به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: این فرصت خوبی است که بتوانیم در این مدت این موضوع را مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم تا تصمیم عاقلانه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بررسی CFT در فراکسیون مستقلین گفت: ما این موضوع را در فراکسیون مورد مطالعه و بررسی قرار می دهیم تا به جمع بندی برسیم.

 

جعفرزاده در مورد ضرورت پیوستن ایران به FATF گفت: ما نباید از این موضوع فرار کنیم و نباید هم فکر کنیم که FATF فتح الفتوح است بلکه باید با بررسی دقیق و همه جانبه به یک نتیجه عاقلانه برسیم.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: البته نباید هم به گونه ای عمل کنیم که با دست خودمان خسارتی را به کشور وارد کنیم ولی در هر صورت این موضوع نیاز به بررسی همه جانبه دارد.

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ترامپ مجلس جشن های دهه کرامت شیراز شورای نگهبان اردبیل روز دختر آیت الله مکارم شیرازی غلامعلی جعفرزاده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

نظر ژاوی تغییر کرد؛ او در بارسلونا می‌ماند

طرفداری | در یک کنفرانس خبری که با حضور سران بارسلونا برگزار شد، خوان لاپورتا اعلام کرد که ژاوی از تصمیم خود مبنی بر ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری منصرف شده و دست کم برای یک سال دیگر هدایت آبی و اناری پوشان را به عهده خواهد داشت.

۳ ماه قبل و پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی هرناندز اعلام کرده بود که در پایان فصل جاری جمع آبی و اناری پوشان را ترک می‌کند و هیچ اتفاقی تصمیم او را تغییر نخواهد داد. با این حال، اصرار لاپورتا و دکو نظر سرمربی جوان اسپانیایی را تغییر داد و او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم