Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید داخ بازیگر و کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش «سیندرلا» به خبرنگار مهر گفت: این اثر نمایشی قرار است اجرای خود را از اول مردادماه در تماشاخانه دیوار چهارم آغاز کند. «سیندرلا» براساس ایده علیرضا حنیفی توسط هادی حوری نوشته شده است.

وی ادامه داد: نمایش «سیندرلا» یک کار کودک نیست و در واقع تحلیل من از قصه «سیندرلا» است و مدرن و امروزی روایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایش ما ققصه «سیندرلا» را تعریف نمی کنیم بلکه تحلیل خودمان را از این داستان در زمان حال ارایه می دهیم.

این بازیگر یادآور شد: «سیندرلا» اثری دیالوگ محور است و اتفاقات به شکل رئالیستی رخ می دهد. نمایش ۱۴ بازیگر دارد که از جوانان علاقه مند به تئاتر تشکیل شده است. تعدادی از این بازیگران دانشجویان من بودند و عده ای دیگر نیز در کارهای دیگرم همکاری داشتند.

داخ در پایان درباره طراحی صحنه و دکور نمایش توضیح داد: «سیندرلا» طراحی صحنه ندارد و تمام موقعیت ها توسط بازیگران روی صحنه خلق می شود. همه ۱۴ بازیگر تمام مدت روی صحنه هستند و فقط در مقاطعی از صحنه خارج می شوند البته در طراحی لباس متفاوت عمل کردیم و لباس های خاصی برای اثر طراحی شده است.

نمایش «سیندرلا» به کارگردانی سعید داخ از اول مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود.

کد خبر 4347421 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران تماشاخانه دیوار چهارم سعید داخ تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر برنامه تلویزیونی رادیو کنسرت موسیقی سینمای آمریکا سریال ایرانی بازیگر سینما شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!

پل پوگبا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش می کند.

طرفداری | پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دوران محرومیت خود بی‌کار نمانده است.

به گزارش Le Parisien، پل پوگبا که دوران محرومیت 4 ساله خود به علت مثبت شدن تست دوپینگ را سپری می کند، از این موقعیت استفاده کرده تا در فیلمی فرانسوی ایفای نقش کند. او در فیلمی فرانسوی به کارگردانی فابین انتنینته، نقش مربی چندین فوتبالیست جوان را بازی می کند. هافبک فرانسوی در این هفته در پاریس حاضر شد تا بعضی از صحنه های مربوط به او را فیلم برداری کنند. این فیلم در آوریل 2025 یعنی یک سال دیگر اکران خواهد شد. 

پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند پل پوگبا سر صحنه فیلمی که در آن ایفای نقش می کند

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حمید نیلی مدیرکل جدید هنرهای نمایشی شد
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر