Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و داریی در اواخر خرماده در مجلس کلید خورد.

به گزارش خبرنگار افکارنیوز، این استیضاح که در 17 محور تهیه شده بود، به امضای 65 نماینده رسیده بود که چند روز بعد تعداد امضاهای آن به 90 نماینده افزایش یافت.

این استیضاح تحویل هیئت رئیسه مجلس شد که سپس از سوی هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوشنبه 11 تیر نخستین جلسه مشترک وزیر با نمایندگان متقاضی استیضاح در کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد و با بررسی چند محور استیضاح، نمایندگان اعلام کردند که از توضیحات وزیر قانه نشدند.

قرار است جلسه دوم و نهایی نمایندگان با وزیر هفته آینده در کمیسیون اقتصادی برگزار شود و سپس در خصوص استیضاح تصمیم گیری شود.

محورها و اسامی امضاء کننده این استیضاح به شرح زیر است؛

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اقتصاد استیضاح هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی استیضاح مجلس وزیر اقتصاد کرباسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مشترکی امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون اقتصادی، رییس سازمان بورس و جمعی از مدیران عامل هلدینگ‌های بزرگ کشور برگزار شد.

در این جلسه، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه‌گذاری و تأمین سرمایه و دبیرکل نهادهای مالی نکاتی را برای بهره‌وری و افزایش تولید مطرح کردند.

در این جلسه همچنین در زمینه قانون‌های پایه‌ای و مادر، به‌عنوان نمونه قانون مالیات‌های مستقیم، توجه به ابزارهای مالی در برنامه توسعه و اصلاح قانون به‌نحوی که از اخذ مالیات مضاعف یا مالیاتی که باعث حذف انگیزه سرمایه‌گذاران می‌شود جلوگیری شود، مورد تأکید قرار گرفت.

رییس کمیسیون اقتصادی نیز با اشاره به مالیات واحدهای تولیدی، درباره واریز منابع سازمان بورس به خزانه ایراداتی مطرح کرد که در نهایت مقرر شد با هم‌فکری کمیسیون اقتصادی، مرکز پژوهش‌های مجلس و مدیران عامل هلدینگ‌ها پیشنهادهایی مطرح و نهایی شود و به اطلاع نمایندگان مجلس برسد تا مسیر اصلاح قانون بودجه در این زمینه فراهم شود.

کد خبر 6083530 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری برگزار شد
  • جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری