Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب غربی سوریه، موفق به پیشروی‌های گسترده‌ای شدند و عناصر تروریستی در پی این پیشروی‌ها متحمل خسارات سنگینی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، نیرو‌های ارتش سوریه در ادامه عملیات خود در جنوب غربی سوریه، موفق به پیشروی‌های گسترده‌ای شدند و عناصر تروریستی در پی این پیشروی‌ها متحمل خسارات سنگینی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ۴۸ ساعت نبرد با تروریست‌ها در امتداد مرزهای استان قنیطره، در حال حاضر منطقه موسوم به «مثلث مرگ» در کنترل کامل ارتش سوریه قرار دارد.

فرماندهی این عملیات بر عهده نیرو‌های نخبه ارتش سوریه قرار داشته و بخش وسیعی از مناطق تحت اشغال تروریست‌های «تحریر الشام» آزاد شده است.

نیرو‌های نخبه ارتش سوریه در این عملیات مسئولیت آزادسازی «تل الحرا» و «کفر الشمس» را داشتند که آزادسازی این دو منطقه در مثلث مرگ راه را برای پیشروی‌های بیشتر هموار کرد.

ارتش سوریه پیش از آغاز پیشروی به سمت مناطق جنوبی استان درعا، عملیات خود را بر روی پاکسازی تمامی شهر‌ها در امتداد مرز‌های استان قنیطره متمرکز کرده است.

هفته گذشته تروریست‌ها با تحویل شهر درعا به نیرو‌های ارتش سوریه بزرگ‌ترین شکست را در جنوب غرب سوریه تجربه کردند و روز دوشنبه نیز با عقب‌نشینی از ارتفاعات راهبردی «تل الحرا» شکست سنگین دیگری را متحمل شدند.

به دلیل مشرف بودن به غرب استان درعا و همچنین استان قنیطره، ارتفاعات تل الحرا راهبردی‌ترین منطقه در استان درعا به شمار می‌آید.

در پی آزادسازی ارتفاعات تل الحرا، تروریست‌ها در راستای توافق مصالحه شهر تل الحرا را تحویل ارتش سوریه داده و نیروهای سوری وارد این شهر شدند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه مثلث مرگ سوریه درعا تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۰۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما متن بیانیه به این شرح است:   بسمه تعالی   بیانیه خانه احزاب ایران در حمایت از عملیات "وعده صادق" و دفاع مشروع از حقوق ملت ایران   عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اقدامی مشروع و در جهت افزایش اقتدار ملی و همچنین قدرت بازدارندگی علیه دشمنان این آب و خاک و بویژه رژیم منحوس صهیونیستی بود. پاسخ ایران و دست یافتن کامل به اهداف تعیین شده در عملیات فوق موجب شکستن طلسم و بر باد رفتن ادعای پوچ شکست ناپذیری رژیم جعلی اسرائیل است.   به واقع این اقدام شایسته نیرو‌های مسلح تحقق اراده ملی همه ایرانیان بود. خانه احزاب ایران ضمن حمایت کامل از نیرو‌های مسلح کشور این اقدام هوشمندانه را نماد هماهنگی کامل میدان و دیپلماسی می‌داند و به رژیم جعلی صهیونیستی هشدار می‌دهد هرگونه تعرض به منافع مردم ایران در هرنقطه از جهان با پاسخی به مراتب سخت‌تر و سهمگین‌تر روبرو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • اقدام نیروهای مسلح، تحقق اراده ملی بود
  • ضربه ایران به اسرائیل؛ اقدامی که سوری‌ها انتظار داشتند
  • ببینید | ضربه ایران به اسرائیل، اقدامی که سوری‌ها مدت‌ها در انتظار آن بودند
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه